Slossing på buss
Moderator: Styremedlemmer
Slossing på buss
Jeg ler meg skakk! haha, fikk deng av den gamle gubben bare! 67 år
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 852
- Status: Offline
Re: Slossing på buss
Så videoen på et annet forum også, morsomme greier, dama hans som filmer bare " beat his white ass" og i øyeblikket karen slåre igjen så er det bare "racism" og "we'll press charges i got it on tape"
Karen er tydelig vis en av de som bare er store i kjeften, for han ble tydeligvis ganske overrumpla når karen tok igjen.
Karen er tydelig vis en av de som bare er store i kjeften, for han ble tydeligvis ganske overrumpla når karen tok igjen.
Trenger vel ikke kommentere angående hele rasekampen i USA.
Den er like fornuftig som Ottar.
Men den diskusjonen har vi hatt før, og det blir aldri pent. Så jeg bare sier "GO retired people knocking the shit out of ghetto ass punks!"
Den er like fornuftig som Ottar.
Men den diskusjonen har vi hatt før, og det blir aldri pent. Så jeg bare sier "GO retired people knocking the shit out of ghetto ass punks!"
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
-
- 7200 RPM
Bare så det er sagt så er ikke mitt innlegg noen somhelst kommentar på rasekamp av noe slag, videoen hadde vært like morsom uansett hvordan hudfarge folkene involvert hadde hatt:P
Ja veit, var ikke sikta mot deg. Var mer et spark i lufta i retning møkkalandet på andre siden av fjorden.Kolbotn wrote:Bare så det er sagt så er ikke mitt innlegg noen somhelst kommentar på rasekamp av noe slag, videoen hadde vært like morsom uansett hvordan hudfarge folkene involvert hadde hatt:P

Han gamlingen er lite loka da.. Ikke mye koselig bestefar der i gården. (Og smerte han var diger)
Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
-
- 7200 RPM
Han gamlingen kan være en kjempehyggelig kar han for alt vi veit, han ble jo trossalt trua og angrepet...
-
- Moderator
Møkkaland? de fleste land her i verden kommer lenger ned på listen etter min mening..
Hudfarge i det klippet betyr ikke noe,
jeg heier på gamlingen.. du gjør ikke sånn med gamlinger!
Han tøffingen var på hugget siden han regnet med han hadde overtaket.. artig når sånne tar feil

Han tøffingen var på hugget siden han regnet med han hadde overtaket.. artig når sånne tar feil

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Har ikke vært en vettug president der siden Lincoln, så ja. Et møkkalandEspenAndre wrote:Møkkaland? de fleste land her i verden kommer lenger ned på listen etter min mening..

De har ikke gitt noe godt til verden på jeg-vet-ikke-hvor-mange år, bortsett fra billige bildeler.
Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
I motsetning til Norge? 
USA er et fantastisk land med mange fantastiske folk og mange i andre enden av skalaen, akkurat som de fleste andre land. Man er vel litt enkel om man dømmer de etter mediets syn på dem, som alle andre ting

USA er et fantastisk land med mange fantastiske folk og mange i andre enden av skalaen, akkurat som de fleste andre land. Man er vel litt enkel om man dømmer de etter mediets syn på dem, som alle andre ting

Norge bomber ikke et nytt land før hvert stortingsvalg, og unnskylder invasjonene sine med pisspreik når de skal stjele ressurser.
Å sammenligne USA og Norge blir for dumt, og bare økonomien og utenrikspolitikken er så langt fra hverandre som det er mulig å komme.
Det er klart det er mange flotte folk der, men USA står for så alt for mange feile verdier. Og de har et system som er helt forferdelig, og en kapitalisme som skremmer meg.
Only in America..
Å sammenligne USA og Norge blir for dumt, og bare økonomien og utenrikspolitikken er så langt fra hverandre som det er mulig å komme.
Det er klart det er mange flotte folk der, men USA står for så alt for mange feile verdier. Og de har et system som er helt forferdelig, og en kapitalisme som skremmer meg.
Only in America..
Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
-
- Moderator
Går fint å sammenligne to vestlige land hvor folkene som bor i dem er rimelig like på de fleste områder..
som sagt.. er mange andre land jeg heller ville "rakket" ned på.
Norge hadde hatt godt av litt mer kapitalisme på endel områder, som USA hadde hatt godt av litt av det systemet vi har.
I mitt hode er det lurt med en del kapitalisme der det er mye å dele på,
mens der det er lite å dele på kan man godt ha mer sosialisme..
For det er naturlig at det blir mye folk som gjør ingenting om man skal dele på mye.
Har man lite å dele på.. MÅ de fleste gjøre en innsats.
Hadde ikke gjort meg noe å bo i USA, finner lett en by i en stat som passer.
stort sett det eneste å frykte er offentlig helsevesen..
jeg ville tjent ca det samme som i norge i forhold til hva et hus koster (har sjekket)
og med prisene på alt mulig ville jeg da levd rimelig bra
som sagt.. er mange andre land jeg heller ville "rakket" ned på.
Norge hadde hatt godt av litt mer kapitalisme på endel områder, som USA hadde hatt godt av litt av det systemet vi har.
I mitt hode er det lurt med en del kapitalisme der det er mye å dele på,
mens der det er lite å dele på kan man godt ha mer sosialisme..
For det er naturlig at det blir mye folk som gjør ingenting om man skal dele på mye.
Har man lite å dele på.. MÅ de fleste gjøre en innsats.
Hadde ikke gjort meg noe å bo i USA, finner lett en by i en stat som passer.
stort sett det eneste å frykte er offentlig helsevesen..
jeg ville tjent ca det samme som i norge i forhold til hva et hus koster (har sjekket)
og med prisene på alt mulig ville jeg da levd rimelig bra
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Jeg ville nok tatt flere hensyn enn inntekt VS boligpriser om jeg skulle flytte 
Blir subjektivt uansett, og jeg er urokkelig i mitt hat mot USA. Her i huset er det jevnlig Michael Moore-marathon.
Norge er best.

Blir subjektivt uansett, og jeg er urokkelig i mitt hat mot USA. Her i huset er det jevnlig Michael Moore-marathon.
Norge er best.
Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Nå deltar faktisk også Norge i "kriging" og har gjort i mange år, tror vi skal passe oss for å være for navlebeskuende og tro vi er så mye bedre enn alle andre. Jeg lar Northug tar seg av det 
Forøvrig så er ikke USA et kapitalistisk land, Kina er mer kapitalistisk enn USA er i den grad noen er det nå til dags. I USA styrer jo sosialismen, skatteyterne betaler jo for underskuddet til GM og bankene. Er det kapitalisme? Nope.
Ikke for å være noen stor USA fan, men de får mye ufortjent pisspreik også.

Forøvrig så er ikke USA et kapitalistisk land, Kina er mer kapitalistisk enn USA er i den grad noen er det nå til dags. I USA styrer jo sosialismen, skatteyterne betaler jo for underskuddet til GM og bankene. Er det kapitalisme? Nope.
Sammenligner du å sende 1000 mann via Nato med å starte en invasjon? En ting er å være navlebeskuende, men dette er som å sammenligne ei vannflaske og ei elv.biXen wrote:Nå deltar faktisk også Norge i "kriging" og har gjort i mange år, tror vi skal passe oss for å være for navlebeskuende og tro vi er så mye bedre enn alle andre. Jeg lar Northug tar seg av det
Joda, Norge deltar, men det er i en helt annen grad. At den norske regjeringen er så naiv at de tror på pisspreiket til USA når de maser om soldater er noe annet.
Det faktum at USA prioriterer krigføring foran å ta seg at de økonomiske problemene i eget land er meg en gåte. Norsk krigføring stimulerer industri og gir jobber til soldater, mens amerikansk krigføring fremdeles kjører landet på ræva.
Når det gjelder landets gjeld, krigføringen og helsepolitikken, så er pisspreiket fortjent.
Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.