Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Endelig fikk jeg læreplass og lån! Og etter nesten 9 mnd. med søking og sikling etter mx-5, så fant jeg Mazdan min.
Lørdag 23/10-04 hentet jeg drømmebilen
A_Hjelme sin 93 mod. (med mye snadder!)
Storfornøyd! Bilen er helt perfekt..
Specs: http://www.mx5-miata.no/modules.php?nam ... pic&t=1469
Har meldt meg inn i klubben. Håper jeg er velkommen
Bilen og jeg bor på Åkra på Karmøy, Rogaland.
(Hvor mange fra Haugalandet er med?)
Jeg har kjørt hele dagene i det siste. Har tatt av 3kg siden jeg kjøpte den Mat?
Zoom zoom!
Takktakk, takk folkers!
Den bilen skal jeg passe godt på ja
PS: Den sitter som fy i svinga! Det er helt utrolig
"Prøver" å kjøre så fint jeg kan. Men jeg måtte leke meg litt på en stor og våt parkeringsplass idag.. En utrolig gøy måte å bli kjent med bilen på
Om nokre veker ser du vel ut som ein konsentrasjonsleirfange. Men jo mindre vekt jo fortare går det jo. Dessuten er det møkje billigare å slutta å eta, enn å trimma bilen.
Ekseier av 1990 rød mx5, momoratt, el. vinduer, sommerdekk, hanskerom, askebeger, el. baklys, vippelykter, bagasjerom.
craaash wrote:
Har meldt meg inn i klubben. Håper jeg er velkommen
Bilen og jeg bor på Åkra på Karmøy, Rogaland.
(Hvor mange fra Haugalandet er med?)
Jeg har kjørt hele dagene i det siste. Har tatt av 3kg siden jeg kjøpte den Mat?
Zoom zoom!
Hei igjen og velkommen til nok en Karmøybu. Det var jeg som hilste på deg på Åkra på lørdag, og beundret bilen din. Jeg kjøpte min Miata i mai 2003. Får du halvparten så mye glede med din bil som jeg har hatt med min, ja da har du jammen noe å se fram til.
Jeg tror vi er 6 registrerte medlemmer fra Karmøy, og 1 fra Haugesund. Med en øybefolkning på ca 37000 innbyggere, og nesten like mange på fastlandssiden, så skulle det vel være en god mulighet for å "frelse" noen flere.
Som sagt velkommen i klubben og vi treffes vel etterhvert... Ikke vær redd for å ta kontakt dersom det skulle være noe i forhold til bilen.
MVH:)
Oddi395
Med en signatur så stor at det ikke er plass innenfor de avmålte tegnene..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..