koblinga av bakrute ht
Moderator: Styremedlemmer
koblinga av bakrute ht
er det noen som har tips om kobling av lys/varmetråder til HT. sitter kun en rundstikker med 4 pinner på hardtoppen tror disse kun er til lys. er det noen som vet om det skal være en stikker til? og er det noen som har forslag til hvor jeg kan ta ut strøm til lys/varm?. Min bil har ikke opplegg for dette. fint om noen kan hjelpe nå er det jo tid for HT. 

-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
På min er det ingen lys.... kun 2 flatstift-tilkoblinger for varmetråder, med tilhørende ledning som går i kontakten bak setet på førersiden....
Hvis det er opplegg for det så skal det være nok å koble det på, så virker trådene når du har stilt inn varmeapparatet riktig.... men det kommer an på hva modell du har også!
Hvis det er opplegg for det så skal det være nok å koble det på, så virker trådene når du har stilt inn varmeapparatet riktig.... men det kommer an på hva modell du har også!
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
-
- Moderator
-
- Moderator
Jeg kjøpte en bryter for denne hos http://www.mx5parts.co.uk/
denne bryteren styrer så et relé (kjøpt på biltema) som gir strøm til varmetrådene.... i tillegg har jeg koblet på lyset i dashbordet...

denne bryteren styrer så et relé (kjøpt på biltema) som gir strøm til varmetrådene.... i tillegg har jeg koblet på lyset i dashbordet...

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata