Skal få tatt noen bedre bilder senere med bedre kamera, men tok noen testbilder fra søndagsturen igår som en slags oppsummering av vårens oppussing...
Selvfølgelig enormt deilig med nylakkert bil etter å ha irritert meg over alle småbulker og andre lyter over hele karosseriet omtrent siden jeg kjøpte den. Besøkte lakkerer et par ganger i prosessen, og det så absolutt ut som at han gjorde en skikkelig jobb. Det var også deilig å få montert bilen ferdig igjen. Bare kosearbeide, men det tar tid det også. Takk til TraZan for hjelp og støtte under demontering og montering! Handlet diverse på eBay ifjor som jeg valgte ikke å montere fordi jeg skulle gjøre ditt og datt med bilen først. Eller ikke kunne montere. Som at det f.eks. etterhvert gikk opp for meg at LE høytalerdeksler, også kalt Harley-tankene, ikke er forenlig med manuelle vindusheiser...

Selvfølgelig er LE=likt elektrisk, men det tenkte jo ikke jeg på. Så da fikk jeg jo også det endelige påskudd til å skifte ut de trege manuelle som jeg alltid hadde irritert meg over (å måtte ligge diagonalt i bilen er ikke optimalt under kjøring

) og som måtte gjøres noe med uansett. For Harley-tankene SKULLE jeg ha.
Så nå cruiser jeg bare rundt og nyter det

Som de fleste andre her har jeg alltid noe på lista, men det får komme senere.
Utover ny lakk:
Fra mx5parts:
Gearlever Upper Shift Boot, nye hovedlys, markeringslys, diverse skruer og fester, chrome side indicator rings, samt door-to-glass weatherstrips og elektriske (skruedrevne i stedet for vaier) vindusheiser
Ullern Bil:
Washer tank brackett
Via forumet:
Nye skiltholdere, OEM air dam (ble også lakkert) fra Hauk og sidespeil fra LoKi. Bryter til vindusheis og diverse skruer og kabelsko fra Rudolf. Takk til dere gutter
Torhov Bilrekvisita:
Blinklyspærer foran fra Osram
eBay:
LE speaker panels og chrome lister på dørene
Endelig de kule Harleytankene:
Bilen har også fått tilbake sine originale baklys. Egentlig med tanke på snarlig EU-kontroll, men jeg tror jeg beholder dem på
Bling-bling interiør:
Norges mest bereiste Nardi-knott: