Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
petterbw wrote:hd hero motorsport ligger på ca 300usd på ebay. de blir ca 1800,- gitt at det ikke blir komplikasjoner med toll og tull og avgifter.
stemmer for at neste man som skal til statene tar med en bag full av disse og lister seg gjennom tollen
Jeg stemmer for at du burde spart deg for slike useriøse utspill i vår annonse post.
Det skulle bare mangle at ting blir dyrere her i norge. Vi betaler faktisk moms og avgifter i tillegg til at vi stiller med garanti på produktene.
Dersom du mener Ebay er billigere og bedre, løp og kjøp på Ebay.
De fleste produkter er billigere på Ebay en i norske butikker. Vi håper dere slutter å skrive slikt i våre annonser i tiden fremover. Lag eventuelt en egen post på forumet som kan tipse folk til å bestille diverse produkter på Ebay o.s.v.? Det er vel ingen fordel om det ikke finnes noen styling/tuning aktører i Norge?
Last edited by Realcar on 29 Mar 2010, 23:25, edited 1 time in total.
RealCar Scandinavia AS
Haavard Martinsensvei 17 | 0978 OSLO | NORGE
Tel: 22 10 43 51 | Fax: 22 21 05 46
E-mail: info@realcar.no | Web: www.realcar.no
ok, var ikke klar over at de hadde tenkt å fortsette med vanlige gopro , når hd versjonen er så dramatisk forbedret i lyd og bilde. og den gamle hadde mange svakheter(ja, jeg har ett selv).
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Realcar wrote:
Jeg stemmer for at du burde spart deg for slike useriøse utspill i vår annonse post.
jeg var nå faktisk 100% seriøs. men var ikke stygt ment. prisforskjell vil det jo alltid være på ebay og norske butikker. spesiellt nå som dollaren er billig. var kun ment som referanse. syntes ikke 2400 er en ille pris på noen måte, med tanke på at det er jo det en ender opp med å betale hvis en legger på MVA på ebay prisen.
beklager hvis du ble fornærmet av komentaren min, men jeg trodde et forum var til for at folk kunne komme med sine meninger og innspill.
Det Realcar har gjort feil her, er å annonsere dette kameraet som noe helt nytt, når det faktisk er gammelt.
I tillegg har de kopiert hele teksten fra Gundersen motorsport sin side.
Å bli gretne når folk poengterer at de selger en gammel kjip modell til en mye høyere pris en hva folk på forumet skaffer det til ellers blir isåfall ganske teit.
Spesielt siden ingen forhandlere betaler en krone til klubben for å annonsere her.
Jeg for min del hadde glatt kjøpt dette kameraet fra ebay (fra godkjente forhandlere), til følgende pris:
Kamera: $180
Frakt: $25
Moms + gebyr: 400,-
Totalpris: ca.1600,-
Mest sannsynlig kommer man unna med mindre moms også, da de ofte skriver verdien uten fraktpris.
Har så gode erfaringer med handling fra utlandet, at å spare 800,- er helt ok. (Noe som i dette tilfellet er 1/3 av prisen...).
Kan si hva man vil om norske lover og regler, men er fortsatt kun 1-års garanti.
Reklamasjonsrett er ikke garanti.
nope-mx5 wrote:Det Realcar har gjort feil her, er å annonsere dette kameraet som noe helt nytt, når det faktisk er gammelt.
I tillegg har de kopiert hele teksten fra Gundersen motorsport sin side.
Å bli gretne når folk poengterer at de selger en gammel kjip modell til en mye høyere pris en hva folk på forumet skaffer det til ellers blir isåfall ganske teit.
Spesielt siden ingen forhandlere betaler en krone til klubben for å annonsere her.
Jeg for min del hadde glatt kjøpt dette kameraet fra ebay (fra godkjente forhandlere), til følgende pris:
Kamera: $180
Frakt: $25
Moms + gebyr: 400,-
Totalpris: ca.1600,-
Mest sannsynlig kommer man unna med mindre moms også, da de ofte skriver verdien uten fraktpris.
Har så gode erfaringer med handling fra utlandet, at å spare 800,- er helt ok. (Noe som i dette tilfellet er 1/3 av prisen...).
Kan si hva man vil om norske lover og regler, men er fortsatt kun 1-års garanti.
Reklamasjonsrett er ikke garanti.
-n
Du står vel sikkert i kassa på meny og forteller alle kundene at maten er billigere på Rema 1000.
Last edited by Realcar on 30 Mar 2010, 17:43, edited 2 times in total.
RealCar Scandinavia AS
Haavard Martinsensvei 17 | 0978 OSLO | NORGE
Tel: 22 10 43 51 | Fax: 22 21 05 46
E-mail: info@realcar.no | Web: www.realcar.no