Jeg må visst forlenge denne etter at jeg monterte nytt grenrør. Hvor mange ledninger er det under isoleringen?
Jeg må få tak i det jeg trenger iløpet av morgendagen. Om noen har tips til en enkel og grei måte å skjøte den på så gi meg tips. Eventuelt om det er noe spesielt jeg må tenke på..
Hvordan best mulig forlenge ledning til lambda?
Moderator: Styremedlemmer
Re: Hvordan best mulig forlenge ledning til lambda?
bare vært sikker på at du skjøter sammen riktige ledninger! Er vel 4 eller 5 under der. ikke noe stressSevenord wrote:Jeg må visst forlenge denne etter at jeg monterte nytt grenrør. Hvor mange ledninger er det under isoleringen?
Jeg må få tak i det jeg trenger iløpet av morgendagen. Om noen har tips til en enkel og grei måte å skjøte den på så gi meg tips. Eventuelt om det er noe spesielt jeg må tenke på..
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
- Status: Offline
kan for vær 1 leder og...
loddehylse e ulitmat...
loddehylse e ulitmat...
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Regner med det snart kommer en guru som vet dette med 100% sikkerhet 
Burde man bytte denne med en ny, eller burde man heller bruke den som står i til den ryker? Regner med dette er noe som enten funker eller ikke funker? Trenger ikke bytte før det ryker liksom?
http://biltema.no/no/Bil---MC/Motor/Ten ... bdasonder/

Burde man bytte denne med en ny, eller burde man heller bruke den som står i til den ryker? Regner med dette er noe som enten funker eller ikke funker? Trenger ikke bytte før det ryker liksom?
http://biltema.no/no/Bil---MC/Motor/Ten ... bdasonder/
'86 Porsche 944 Targa
'91 MX-5 1.6 Longnose - Solgt
- Dr_J
- 500 RPM
- Medlemsnummer: 902
Jeg har en -90 modell, og der er det 1 stk ledning fra sonden. Når det gjelder skjøting av ledningen hadde jeg for et par uker siden sagt at lodding var veien å gå. Men jeg satt inn en ny Bosch sonde på en annen bil her for litt siden og i instruksjonene til den stod det at ledningene IKKE under noen omstendigheter måtte loddes. Jeg aner ikke hvorfor, kan ha noe med varme å gjøre kanskje? Eller at kabelen ikke var av kobber? Til den nye sonden fulgte det med noen skru/klemme skjøtehylser.
Ser ikke noen grunn til å bytte sonden så lenge den virker, selv om de visstnok blir slitt, i følge Bosch.
Ser ikke noen grunn til å bytte sonden så lenge den virker, selv om de visstnok blir slitt, i følge Bosch.
1990 Na, Greddy turbo, Jackson luft-vann intercooler, DIYPNP, 2,25" eksos, custom downpipe, noe bling-bling
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
har ivertfall lodda kablene på min na... stoler ikkje på skruklemme osv i motorrom
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
bruk isolerte skjøtehylser og teip.
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
Da prøver jeg meg på det 
Var forresten innom Bilens Eksosanlegg og der reklamerte de for at "spar miljøet - bytt lambdasonde regelmessig". Ut fra plakaten kunne man vist få tilbake effekt, lavere bensinforbruk, og etc og etc ved å bytte til en ny lambda..

Var forresten innom Bilens Eksosanlegg og der reklamerte de for at "spar miljøet - bytt lambdasonde regelmessig". Ut fra plakaten kunne man vist få tilbake effekt, lavere bensinforbruk, og etc og etc ved å bytte til en ny lambda..

'86 Porsche 944 Targa