Work 16" felger
Moderator: Styremedlemmer
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
Work 16" felger
Hei er det noen som vet hvor de selger work felger, har sett disse på biler som www.thaulow.net selger,, tror disse ville kledd min lille hvite...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
- supercharged
- 2000 RPM
Re: Work 16" felger
jeg kan anbefale work felgene du leter etter! skikkelig råe!Mazdafreaks wrote:Hei er det noen som vet hvor de selger work felger, har sett disse på biler som www.thaulow.net selger,, tror disse ville kledd min lille hvite...
er forresten jeg som har den gule miataen på www.thaulow.net

- Mazdafreaks
- 7200 RPM
Gratulerer med skikkelig bil, hvordan er det å kjøre med disse hjula, er det noe sporing,, subbing eller lignende..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Så det var du som endte opp med den bilen, dro du opp til meråker å hentet den? Konge bil iværtfall, prøvekjørte den rett etter den kom til landet.supercharged wrote:jeg kan anbefale work felgene du leter etter! skikkelig råe!Mazdafreaks wrote:Hei er det noen som vet hvor de selger work felger, har sett disse på biler som www.thaulow.net selger,, tror disse ville kledd min lille hvite...
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
Er det noen som vet meir om disse hjula som thaulow setter på sine mx-5 hva de heiter meir enn work trenger sikkert vite, bredde, innpress(et) og slikt.. Tror eg bare må ha slike hjul.. 

Gratulerer med sinnsyk bil!!!!supercharged wrote:jeg kan anbefale work felgene du leter etter! skikkelig råe!Mazdafreaks wrote:Hei er det noen som vet hvor de selger work felger, har sett disse på biler som www.thaulow.net selger,, tror disse ville kledd min lille hvite...

- classicturbo
- 2000 RPM
- supercharged
- 2000 RPM
takk skal du ha. er veldig fornøyd med bilenMazdafreaks wrote:Gratulerer med skikkelig bil, hvordan er det å kjøre med disse hjula, er det noe sporing,, subbing eller lignende..

når jeg legger helt over så subber dekket såvidt borti innsiden av skjermen, men ikke så mye at det er noe problem. har kun skjedd en sjelden gang. ellers er de veldig fine å kjøre med! og ikke minst se på!!
- supercharged
- 2000 RPM
jeg dro rett til Meråker å kjøpte den. etter en liten prøvetur så visste jeg at dette var bilen for meg91BRG wrote:Så det var du som endte opp med den bilen, dro du opp til meråker å hentet den? Konge bil iværtfall, prøvekjørte den rett etter den kom til landet.supercharged wrote:jeg kan anbefale work felgene du leter etter! skikkelig råe!Mazdafreaks wrote:Hei er det noen som vet hvor de selger work felger, har sett disse på biler som www.thaulow.net selger,, tror disse ville kledd min lille hvite...

- supercharged
- 2000 RPM
- classicturbo
- 2000 RPM
- supercharged
- 2000 RPM
-