Panserholdere og bagasjelokkholder
Moderator: Styremedlemmer
Panserholdere og bagasjelokkholder
kan man få tak i slike til å holde mx5'ens panser lett oppe?:
[img]http://www.biltema.no/Archive/ProductCa ... ädrar.jpg[/img]
Hvor er det billig og bra?
Enkelt å montere?
Biltema har kun til gitte merker, men det er jo mulig at noe kan brukes om hverandre?
Thorsov bilrevisita??
Bilvarehusene/Bilextra?
Andre steder, web-shops??
[img]http://www.biltema.no/Archive/ProductCa ... ädrar.jpg[/img]
Hvor er det billig og bra?
Enkelt å montere?
Biltema har kun til gitte merker, men det er jo mulig at noe kan brukes om hverandre?
Thorsov bilrevisita??
Bilvarehusene/Bilextra?
Andre steder, web-shops??
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
www.mx5parts.co.uk Anbefalles å handle av, har hatt i snitt en ordre fra disse hver måned, ser disse har noen sånne,, lurer på det selv, Dama har dette originalt på sin golf 4, mye lettere å komme til og løfter høyere...Også ser det jo fint ut.. 

1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
greie de, men kanskje litt dyre?? noen billigere anternativ?
Er mest fan av billig moro/styling/tuning!
Er mest fan av billig moro/styling/tuning!
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
-
- Moderator
mål
Hei!
Det hadde vært prima om noen kunne ta mål av panserholderne sine, hvis ikke EspenSort92 får gjort det da!
Eventuellt om dere vet om hvilken modell (prod. nr) på biltema som passer best...
Det hadde vært prima om noen kunne ta mål av panserholderne sine, hvis ikke EspenSort92 får gjort det da!
Eventuellt om dere vet om hvilken modell (prod. nr) på biltema som passer best...
-
- Moderator
-
- Moderator
supert!
Det var supert EspenSort92!!!
Men en liten ting....innfestinga oppe ved panseret skjønner jeg ut fra bildet, men kunne du tatt ett bilde av infestinga nede ved skjermen?
Innfestinga som er innenfor ringen på bildet under:

Håper du kan ta et quick shot av det, men det er ingen hast![/url]
Men en liten ting....innfestinga oppe ved panseret skjønner jeg ut fra bildet, men kunne du tatt ett bilde av infestinga nede ved skjermen?
Innfestinga som er innenfor ringen på bildet under:

Håper du kan ta et quick shot av det, men det er ingen hast![/url]
-
- Moderator
Kjapt gjort egentlig...
her ser du litt bedre hvordan det er festet... :

litt kronglete å få mutteren her på plass på innsiden av festet, jeg festet den til en teip å skjøv den ned med teip-biten...
(vinterhjulene er tatt fram men ikke fått på bilen enda... venter i det lengste
)

denne er festet i et eksisterende hull hvor du bare bytter ut skruen med "kulehode-skruen"
her ser du litt bedre hvordan det er festet... :

litt kronglete å få mutteren her på plass på innsiden av festet, jeg festet den til en teip å skjøv den ned med teip-biten...
(vinterhjulene er tatt fram men ikke fått på bilen enda... venter i det lengste

denne er festet i et eksisterende hull hvor du bare bytter ut skruen med "kulehode-skruen"
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
- Oddi395
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 395
Til EspenSort92:
Holder på å undersøke alternative panserløftere til Miataen. Et bilfirma mente at de måtte ha oppgitt N (Newtonmeter?) for å finne rett trykk på holderne. Den nærmeste på det du har oppgitt finner jeg hos Biltema i Sandnes. Her er panserholderen 37 - 20, mens trykket er oppgitt til 290N.
Gidder du å se hvilken N-verdi det står på panserholderen fra IL Motorsport? Jeg forstår det slik at høy N-verdien kan resultere i at man ikke får lukket panseret.....
På forhånd takk.
MVH:)
Oddi395
Holder på å undersøke alternative panserløftere til Miataen. Et bilfirma mente at de måtte ha oppgitt N (Newtonmeter?) for å finne rett trykk på holderne. Den nærmeste på det du har oppgitt finner jeg hos Biltema i Sandnes. Her er panserholderen 37 - 20, mens trykket er oppgitt til 290N.
Gidder du å se hvilken N-verdi det står på panserholderen fra IL Motorsport? Jeg forstår det slik at høy N-verdien kan resultere i at man ikke får lukket panseret.....
På forhånd takk.
MVH:)
Oddi395