Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Det var et hakk videre ja... skjønner.. vel skal aldri spørre deg om å ta ting et STEG videre. he he..
Er det disse du skal ha på "are appelsin" (nytt navn på din 2001).
Sjåfør hos BjerkVoss Racing (lik oss på facebook)
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
X 2004 Mazdaspeed MX-5 T.Grey "Diesel"
X 1998 1,6L Mx5 (grønn) "Mia"
NSK Medlem nr: 4319
Jeg og en kamerat lufta den to ganger. ble ikke god nok for godkjenninga. Ikke vet jeg hva som var galt. verkstedet tok det for meg med en gang og da var alt ok. var luft i systemet.
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
AOB wrote:Det var et hakk videre ja... skjønner.. vel skal aldri spørre deg om å ta ting et STEG videre. he he..
Er det disse du skal ha på "are appelsin" (nytt navn på din 2001).
Leker jo ikke butikk for pokker
Hadde ikk evært dumt, men det er jo ikke håndbrekk på de. Er en modell under som har håndbrekk. får de med 6 stempler og så det burde nok holde
Sikkert dumt spørsmål, men dere driver vel ikke og drar luft inn i systemet igjen når dere lufter bremsene, altså man må stenge ventilen når pedalen skal ut igjen..., og igjen, kan ikke forestille meg at det er problemet, så unnskyld spørsmålet...
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
Agility wrote:Sikkert dumt spørsmål, men dere driver vel ikke og drar luft inn i systemet igjen når dere lufter bremsene, altså man må stenge ventilen når pedalen skal ut igjen..., og igjen, kan ikke forestille meg at det er problemet, så unnskyld spørsmålet...
Mest sannsynlig bruker de ett apparat som drives av en luftkompressor Det gjorde hvertfall jeg. Er bittelitt luft i bremsene igjen
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
Eg bruker ikke annet uttstyr enn en laaaang slange som eg setter på nippelen,, pumper til det ikke er luft i slangen, slangen legger eg oppi en brusflaske ved siden av meg, slik eg slipper å plage andre med mine lufting av bremser,, når slangen pumper fin væske så stenger eg nippelen, Det går jo litt extra væske, men er jo greit å bytte absolutt alt..