Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
EspenSort92 wrote:Fantastisk men nå har jeg desverre bestilt 2 stk til over 500,- tilsammen
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Hadde jo vært billigere å bestille pærer i fra rallylights.com
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Bare ikke lyktene dine vibrerer så går vel ikke pærene så ofte..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Vidar wrote:Bare ikke lyktene dine vibrerer så går vel ikke pærene så ofte..
Har ikke hatt problemer med det med Mx´n .. verken med low pro eller originale.... men jeg så at den pæren som gikk nå ikke var osram som de andre, litt merkelig.. men nå er i alle fall alle osram
Hadde vibrasjon i ene lykten på miata´en jeg hadde, men det ble ikke noe problem ut av det egentlig.
De kjøper vel stort av ett firma som selger umerkede, de kan vera bra merker men som ved å ikkje merke de, kan de selges billigere. akkurat som bremseskivene til mx5parts de selger billig, det er jo bare til å prøvre det de koster jo ikkje så mye..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Mazdafreaks wrote:De kjøper vel stort av ett firma som selger umerkede, de kan vera bra merker men som ved å ikkje merke de, kan de selges billigere. akkurat som bremseskivene til mx5parts de selger billig, det er jo bare til å prøvre det de koster jo ikkje så mye..
Joda... jeg mente ikke at det var noe drit fordi det var billig, jeg kommer nok aldri mer til å betale 250,- pr pære bare fordi det står osram på dem
Men siden jeg allerede har kjøpt de til den prisen, håper jeg i alle fall de varer lenge...
Fant ut at flybussene kjører med samme type lamper som på low pro lysene. Å de har xenon. Skal ta kontakt med hellanor som fører de å høre va prisen på lampene er.
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
Fant ut at flybussene kjører med samme type lamper som på low pro lysene. Å de har xenon. Skal ta kontakt med hellanor som fører de å høre va prisen på lampene er.
De vanlige H9 pærene kostet 400,- hos hellanor også... angel eyes kunne vært kult også... noen som vet om en løsning på det evt. ?
Du kan godt ta kontakt med hellanor.
Men tror nok du får Xenon billigere i USA.
Lyktene som er brukt i Low-profile settene (de med hella lykter)
er noen 90 mm lykter.
De finnes også i Xenon (i nærlys og fjernlys) og bixenon.
prisen for Xenon er $516.92 pr par, og for biXenon er $526.15 pr par.
Så kommer mva og frakt i tillegg..
Så ca 8-10 tusn vil det vel koste å bygge om til Xenon på alle 4 lyktene
91BRG wrote:Litt Off topic
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Du kunne ha brukt samme lyktene som jeg har i spoilern min.
De er 10 cm i diameter (inkl engleøya), lyktene i lowprofile er 9 cm
EspenSort92 wrote:
91BRG wrote:Litt Off topic
angel eyes kunne vært kult også... noen som vet om en løsning på det evt. ?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive