Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei
Ser i formundelen fra Nord-Norge at her er en del gamle ønsker om treff i nærområdet. Jeg er vel kanskje ikke den rette til å ta tak i noe slik som nybegynner, men jeg kunne godt tenke meg å treffe flere som deler min intresse for denne biltypen - av alle de blir jeg har hatt - det begynner å bli noen stk. er denne, den det har vært mest blest om. Jeg er temmelig grønn når det gjelder bil, (skruer datamaskiner og servere til daglig) så det kunne vært gøy å treffes i nærområdet og snakke og se og utveksle erfaringer. Sommer turen til klubben ligger litt utenfor hva jeg greier å få til i år. Jeg har en del avspassering på jobb, men jeg synes det blir vel lang på så kort tid. Så derfor et forslag om at "lokale krefter" treffes. Noen der ute som har innspill?
Hei, ja det var jo trivelig. Ønsker å treffe andre som har samme bil og som en kan utveksle erfaringer med. Og ikke minst for min del at andre som har hatt Miata lengere enn jeg kan ta min i øyesyn og fortelle meg litt om hva de mener om min bil...
Ja, ser her nå begynner det å skje noe. Artig, bare det og kan snakkes om bilen og evnt. få tips og triks. Får bare håpe at nå snøen forsvinner så snart som mulig.
Vi er to her i Svolvær, noen timer unna Bodø
Hadde vært utrolig kult å kunne truffet andre mx-5 fanatikere
Holder også på å planlegger et lokallag, evnt. Nordnorsk del av klubben?
Er det en dato det kan passe bra for dere her i nord? Og eventuelt at vi kan avtale møtetidspunkt og møteplass
Hei
Det passer for meg når det måtte være. Jeg bor 3 mil Nord for Bodø. Og vil være pá veien så snart vinteren skipper taket - håper det skjer snart. Vi få holder kontakt så finner vi tid og sted.
Janko wrote:Hei, ja det var jo trivelig. Ønsker å treffe andre som har samme bil og som en kan utveksle erfaringer med. Og ikke minst for min del at andre som har hatt Miata lengere enn jeg kan ta min i øyesyn og fortelle meg litt om hva de mener om min bil...
Hei, ikke uten tak. Nettopp fått den fra service. Kunne vært gøy å prøve uten taket. Må se hva som skjer i helga
Ja, det har jeg vært en tur under åpen himmel, men det var kaldt. Men det ble bedre da jeg dro opp Caben. Det er første gangen jeg prøver den og den hadde et stort brhov for ettersyn. Den så ikke helt god ut. Men jeg fikk vaska og rensa den med noe venylrens som jeg hadde ble den ikke så værst. Blir nok å beholde den på, det var mindre støy i kabinen når jeg kjører. Hardtoppen fikk jeg satt bort i garasjen, så den er ikke i veien.
Men er det noen som har tips til noe en kan lappe en to tre skader med. I dag er det brukt grå gaffatape.
Var litt kaldt ja, tok opp taket da jeg var på City Nord.
Fikse toppen er det vel ikke mange gode permanente løsninger på, de fleste kjøper nok ny topp. http://www.cabrioworld.com/secure/detai ... &modelID=5
har jo ok priser med tanke på den lave dollarkursen, tror de fleste bestiller derfra
X - Mx-5 mica green 1.6 1999 mod 2003 - 2004
X Mazda Mx-5 10th anh 7426 2006 - 2013
Mx-5 1.6 1998 sølv 2021
---