Hjelp til å skifte softtop
Moderators: Mike, Styremedlemmer
Hjelp til å skifte softtop
Hei. Jeg skal bestille ny softtop. Er det noen i distriktet som har lyst å hjelpe med dette? Gjerne komme med anbefaling hva jeg skal kjøpe og! 

NA 1.6 92
Re: Hjelp til å skifte softtop
Hei, Jeg har skiftet soft top på NA. Kjøpte tekstil varianten fra Cabrioworld med glass bakrute. Veldig fornøyd med den. 6-8 timers jobb å skifte (første gang..) Brukte litt tid på å flekke noen små rustflekker på ramma når den gamle toppen var demontert. Smurte opp alle ledd og henglser også.
Bor i Stavanger og kan godt gi råd og en hjelpende hånd, vi kan jo høre om andre har lyst til å se og lære - lage en liten mekkekveld utav det.
Bor i Stavanger og kan godt gi råd og en hjelpende hånd, vi kan jo høre om andre har lyst til å se og lære - lage en liten mekkekveld utav det.
- Elanzer
- 4200 RPM
- Medlemsnummer: 785
- Status: Offline
høres intresant ut og se og lære hvertfall
hehe har aldri vært utfor det enda, da caben min er hel og pen (foreløpigt hvertfall) men altid greit med en erfaring mer 

- Mazda Xedos9 `98 2,5
- Mazda B2500 `96 2,5D
- Mazda 929 `89 3,0
x Mazda Mx5 `95 - 1.8 helt orginal
x Mazda Miata `91 - 1.6T
- Mazda B2500 `96 2,5D
- Mazda 929 `89 3,0
x Mazda Mx5 `95 - 1.8 helt orginal

x Mazda Miata `91 - 1.6T
Flott - det er akkurat samme cab jeg har kjøpt. Skal vi avtale en dag / kveld for mekking? Jeg bor også i Stavanger (Eiganes)
NA 1.6 92
Vi skal avtale i neste uke for skifte. Legger ut info her om tid og sted.
Blir skifte av en gammel, slitt cab til ny med glassvindu. Var ute og svingte med hardtopen i dag.

Blir skifte av en gammel, slitt cab til ny med glassvindu. Var ute og svingte med hardtopen i dag.

NA 1.6 92
- LaMo-Speed
- 0 RPM
- Medlemsnummer: 838
- Status: Offline
Jeg har i godt voksen alder nettopp blitt eier av en MX-5 jubileumsmodellen 1999 nr 2690 av 7500. Ny softtop ankommer snart fra Cabrio World, håper noen kan hjelpe meg med montasje før sommerturen den 24. juni. Bor i Rælingen og treffes på mob. 950 31 599.
Lars M
Lars M
MX-5 Sport Roadster Coupe 2012, Ebony
Mazdaspeed Miata 2004, Lamospeed
x- MX-5 10th Anniversary Edition 1999
Mazdaspeed Miata 2004, Lamospeed
x- MX-5 10th Anniversary Edition 1999
I morgen skal det skiftes softtop. Vi skal ta det i 2 deler. Del 1 er å ta av den gamle, del 2 (en annen kveld) skal vi montere den nye.
Vi møtes ved Gamle Stavanger stadion (på Eiganes) kl 1730 i morgen (fredag) hvis du vil være med.
Vi møtes ved Gamle Stavanger stadion (på Eiganes) kl 1730 i morgen (fredag) hvis du vil være med.

NA 1.6 92
I dag skal vi begynne på del 2 av operasjonen; montering av softtop. Møtes kl 19 hos meg i dag (Eiganes).
Bli med den som vil.

NA 1.6 92