Harald wrote:om du pr dags dato, har en slange fra ic rør, eller utblåset av turboen, rett inn i vakumklokka på turbo, og den faktisk lader mer enn 190kpa(0,9bar overtrykk). så hjelper ikke boostcontroller..
Boostcontroller kan kun justere trykket videre oppover.. Du må ta en skikkelig sjekk, se hva den faktisk lader, og at du ikke har koblet noe feil.. lader den 0.9 bar og du får boostcut og alt er koblet korrekt, så er eneste muligheten å sette inn en vakumklokke med lavere grunntrykk. desverre..
det går ein silikonslange mellom luft ut på turbo og den saken oppå turbon no, men korleis sjekker eg kor mykje den lader? er ganske ny i gamet

har montert det slik det var når eg kjøpte bilen, men instillingene er blitt resatt så eg driver å lærer meg

forrige eier sa han lada ca 11 psi ladetrykk, men er det den klokka på turbon som bestemmer trykket?
her er forholdet MSpnp går ut etter med tanke på kPa: valgte 190kPa utifra denne
Boost Level Suggested Top kPa Bin
Naturally Aspirated ------------->100
5psi ------------------------------>140
10psi ----------------------------->175
15psi -----------------------------> 210
20-21psi ------------------------->250
Mx-5 1.6 91 mod. Hvit [x]
Skoda Octavia 1.8 20v (RS skinninteriør fra 04) 97 mod.
Citroen Berlingo 2009 90dieseldyrkrefte med snurbo (firmabil)