Flaut

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Harald
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

Re: Flaut

Post by Harald »

biXen wrote:
Harald wrote:fyyy erik.. si noe på forumet som er no annet enn rævslikking, er jo forbudt her på forumet. det vet du jo godt..
Du burde jo vite en del om rævslikking siden du bare kommer med dritt :roll:
kommer da ikke bare med dritt, har da hjulpet en og annen på forumet med svar på et og annet spm oppover.?

men er ikke rare greiene man skal ta opp her, eller kommentere , før man får pes for det.. og da drar jeg konklusjonen at folk ikke tåler annet enn "næmmen, dette var den peneste bilen jeg har sett, og dere er så flinke alle sammen" type innlegg... igjen bekreftet av at med en gang erik skriver no negativt.. så blir det drama.. og han får beskjed om at negative ting skal tas pr pm, og skryt skal gis på forumet..

man må ikke like alle her i verden, man må heller ikke late som man liker alle.

de som ikke liker innlegga mine, kan drite og dra.. om det appåtil er sånn at ALT jeg skriver oppfattes som at jeg kommer med dritt, så kan jeg jo sikkert slutte å hjelpe folk med ting jeg faktisk kan no om også, bedre å se på folk faile..

HF. :roll:
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 999

Post by biXen »

Det var nok litt humoristisk ment som du forsto. Det er veldig mange som bidrar her med forskjellige ting, selv om vi kanskje ikke er helt enige i talemåten alltid ;) Men det er også høyt under taket, det er ingen som er banna?!

Mitt "problem" med denne diskusjonen er at det ikke alltid blir så konstruktivt.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
Harald
7200 RPM
7200 RPM

Post by Harald »

biXen wrote:Det var nok litt humoristisk ment som du forsto. Det er veldig mange som bidrar her med forskjellige ting, selv om vi kanskje ikke er helt enige i talemåten alltid ;) Men det er også høyt under taket, det er ingen som er banna?!

Mitt "problem" med denne diskusjonen er at det ikke alltid blir så konstruktivt.

mener du ting humoristisk, sett på en annen smiley.

skjønner godt at folket ikke gidder være konstruktive jeg da, med tanke på responsen fra ledelsen her :P nei. dere får gjøre som meg, drite i å melde seg inn, melde seg inn i nsk isteden.. www.sportsvogn.no
:mrgreen:
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
LoKi
7200 RPM
7200 RPM

Re:

Post by LoKi »

Rudolf wrote:
biXen wrote:Det blir litt for pr kåt / annen agenda stil på dette, men det er min mening.
Jeg vil gjerne vite hvilken "annen agenda" som jeg har ?

Erik
Dette er vel blameshifting? Enkelt og greit?
Som leder for østlandsavdelingen bør man vel inneha ressursene for å kunne ta dette over et annet medium, samtidig som man vet hvem som er ansvarlig og man kan ta det direkte med dem?

For min del gikk innmeldingen problemfritt for noen uker siden.

Imho er dette feil plass, og dette grenser mot uthenging.
Dette er noe styret bør ta tak i INTERNT, ikke noe man som leder skriker om på forumet. Hvis et styre eller en regionsavdeling ikke får frem budskapet sitt i organisasjonen, så hører vel dette hjemme andre steder enn et offentlig forum?
At det blir budsjettert med nedgang i antall medlemmer er vel logisk om organisasjonen viser seg å være så svak og mangler kommunikasjon på et slikt nivå som dette. Hadde denne tråden kommet før jeg meldte meg inn, ville jeg hatt betenkeligheter med å gjøre nettopp det.

Dette viser klubben fra sin absolutt svakeste side, og jeg håper vi blir spart for slike åpne diskusjoner som hører hjemme i et styremøte.

Og hvis ikke noe skjer, så får dere bytte ut de som er ansvarlig for dette. Hvis det har vært et problem så j**** lenge som det blir sagt, så vil jeg kalle det tiltaksløshet at ingenting har blitt gjort.

Jeg velger å sitere trådstarter:
"Dette blir for dumt".

-Morten
Last edited by LoKi on 10 May 2010, 07:09, edited 1 time in total.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro

- Rakrygget snylter.
LoKi
7200 RPM
7200 RPM

Post by LoKi »

biXen wrote:Ok, jeg skal beklage "annen agenda" kommentaren Erik.

Kjell / 2re

Skjemaet fungerer på den måten at man fyller inn denne infoen, man får en resultatside etterpå som sier informasjonen er sendt til Sekretær og man vil få betalingsinfo på e-post. Ved problemer kontakt sekretæren og hans e-post. Denne adressen om å ta kontakt med problemer er nok glemt om man ikke får tilbakemelding på en stund så der er det forbedringspotensiale. Men dette er selvsagt testet. Vi er ikke idioter ;)

Det er nok en ide å gjøre hele prosessen automatisk, men det får ta ledelsen ta opp. Jeg har mange mulige løsninger om det skal være nødvendig.
Innmeldingen funket for 2 uker siden, og jeg ble medlem uten problemer.
Jeg fikk en epost med betalingsinformasjon, og utføring av betaling har ført til at jeg er medlem nummer 844.
Rebecka - 1993 Perlemor

- Rakrygget snylter.
petterbw

Post by petterbw »

mange morsomme argumenter for og imot.

men hvis styret ikke vil ha flere medlemmer så får vel jeg gjøre min del og ikke melde meg inn. men med tanke på hvordan medlemsinfo blir håndtert så har det vel heller aldri vært aktuellt.

men om ikke annet så må jeg si at forumet funker bra, det er da i hvertfall mange engasjerte mennesker her :)
arildh
7200 RPM
7200 RPM

Post by arildh »

Å ta dette offentlig er absolutt på sin plass. Noe er defekt å må fikses.
Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com
.
"low-buck hack-job or full-sex race fab ?"
nope-mx5
7200 RPM
7200 RPM

Post by nope-mx5 »

arildh wrote:Å ta dette offentlig er absolutt på sin plass. Noe er defekt å må fikses.
Enig.
Om dette ikke kommer frem på en skikkelig måte, så vil det nok heller aldri bli noe endring på ting.

-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
LoKi
7200 RPM
7200 RPM

Post by LoKi »

arildh wrote:Å ta dette offentlig er absolutt på sin plass. Noe er defekt å må fikses.
Når et regionsstyre i en organisasjon går offentlig for å ta opp ting med sentral ledelse, så viser det store svakheter. Hvis ikke organisasjonens ledelse klarer å ordne opp i dette internt bør "hoder rulle".
Dette er dog ikke en prosess som gjøres på denne måten, og dette er bare uprofesjonelt.

Organisasjonens struktur er lagt opp for at man skal kunne gjøre endringer i ledelsen om denne ikke klarer å ta ansvaret den innehar.

Dette blir ropt om i hue og rævva, og at medlemmer tar opp dette er jeg klingrende enig i. Forumet er et viktig fora for medlemmene.

MEN
Når en del av ledelsen går ut slik som dette, så får jeg store problemer med tilliten til vårt sittende styre.
Denne diskusjonen hører hjemme i "et styrerom", og det bør ordnes opp i snarest mulig.
Rebecka - 1993 Perlemor

- Rakrygget snylter.
LoKi
7200 RPM
7200 RPM

Post by LoKi »

nope-mx5 wrote:
Enig.
Om dette ikke kommer frem på en skikkelig måte, så vil det nok heller aldri bli noe endring på ting.

-n
Dette har blitt tatt offentlig utallige ganger, som nevnt tidligere.
Det er vel ganske tydelig at effekten uteblir..
Rebecka - 1993 Perlemor

- Rakrygget snylter.
uggla
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 595

Post by uggla »

Dette har blitt tatt offentlig utallige ganger, som nevnt tidligere.
Det er vel ganske tydelig at effekten uteblir..
Dette har da jaggu blitt tatt opp like mange ganger internt og. Pokker heller.

Vet du noe særlig om dette, Loki?
Veldig mye meninger fra et relativt ferskt medlem...?

Nuvel.

Kan vi ikke bare få forsøke å få til en rutine som gjør dette enkelt og greit?
Klikk her, betal her, få en mail?

Men Erik tuller ikke når han sier at hovedstyret budsjetterer med færre medlemmer i år kontra i fjor. Sier vel litt om holdningene der.

Magnus
'92 NA 1,6 BRG "Schnell"
FM Understell/1,8 bremser/JR CAI & Grenrør/Torsen 4,3:1/Advan AD08R
'16 CX-5 AWD 2,5 "Rasjonell"
LoKi
7200 RPM
7200 RPM

Post by LoKi »

Så når styret ikke fungerer internt, så er løsningen at regionsledelsen tar det offentlig via forumet?
Jeg er fersk i denne klubben, men jeg er ikke fersk på forumet eller i verden.

Dette har blitt tatt opp mange ganger på forumet, og hvis det enda ikke fungerer, så er det da uten effekt.

Hvis det har blitt tatt opp internt, og styret/organisasjonsledelsen ikke har klart å løse problemet, så må det tas steg ved å enten bytte ut ledelsen eller de som er direkte ansvarlig for problemområdene.

Hvis Norsk MX-5 / Miata Klubb har et styresett som baserer seg på at regionsledelsen tar opp sentrale problemer via et offentlig forum, så blir jeg skremt over hvor amatørmessig dette gjøres.
Rebecka - 1993 Perlemor

- Rakrygget snylter.
LoKi
7200 RPM
7200 RPM

Post by LoKi »

uggla wrote: Vet du noe særlig om dette, Loki?
Veldig mye meninger fra et relativt ferskt medlem...?

Magnus
Man trenger ikke å ha vært medlem i denne klubben for å vite hvordan organisasjoner skal og bør styres.
Og dette er ikke måten.
Rebecka - 1993 Perlemor

- Rakrygget snylter.
Pelle
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 300

Post by Pelle »

Det er snart årsmøte og valg.
Er det noen i styret dere mener bør byttes ut, så er det bare å tipse valgkommiteen om nye kandidater.
For de som ikke skal på sommerturen, og mister årsmøtet, så kan dere gi skriflig fullmakt
til en som skal dit og således kan stemme for dere.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
petterbw

Post by petterbw »

Pelle wrote:Det er snart årsmøte og valg.
Er det noen i styret dere mener bør byttes ut, så er det bare å tipse valgkommiteen om nye kandidater.
For de som ikke skal på sommerturen, og mister årsmøtet, så kan dere gi skriflig fullmakt
til en som skal dit og således kan stemme for dere.

Må man være medlem for å stemme?
Post Reply