Bestillte bare deler som var lagervare, for å slippe å vente for lenge.
Moderator: Styremedlemmer
Er visst "litt" krom-avhengig ja, Ellers er jeg kjempefornøydSevenord wrote:Chrome all the way - blir jo en ny bil dette! Håper du ble fornøyd med felgene
Tok nøyaktig 14 dager. Ble egentlig levert rett på døra, men jeg var ikke hjemme når sjåføren var der. Fikk sms fra sjåføren, og han leverte varene samme dag på min arbeidsplass. God service fra DHLfa10 wrote:cool, blir moro å se alle disse delene på plass
mange dager tok leveringa fra mx5parts? rett på døra?
Blir vel litt mer stasj ogsåElanzer wrote:ser du har kjøpt masse av det samme eg har på min, syns det kler bilen bra
håper eg snart får min like fin som dinmin skriker etter oppmerksomhet fra meg
hehe
Ja, det er morro og holde på også når bilen ikke er full av rust og andre problem som lett kan bli uoverkommelige. Har vel prioritert mest det visuelle hitil, men jeg skal grave litt dypere senere, er noen plasser som bla skal tektyleres. Noe skal rettes opp og noe skal lakkeres. Jeg vil ha det mest mulig strøkent.2re wrote:Blir bra detta
Halve moroa med denne bilen; alt som er å få kjøpt, alle muligheter til å lage sin egen bil etter egen smakOleK wrote:Ja, det er morro og holde på også når bilen ikke er full av rust og andre problem som lett kan bli uoverkommelige. Har vel prioritert mest det visuelle hitil, men jeg skal grave litt dypere senere, er noen plasser som bla skal tektyleres. Noe skal rettes opp og noe skal lakkeres. Jeg vil ha det mest mulig strøkent.2re wrote:Blir bra detta
Ja, disse bilene må være en gullgruve for deleforhandlere verden over. For hver gang en mx5 bytter eier, fjerner ny eier deler som forrige eier sikkert har brukt tusenvis av kroner på. Ny eier kjøper nye deler, og slik fortsetter dansen2re wrote:Halve moroa med denne bilen; alt som er å få kjøpt, alle muligheter til å lage sin egen bil etter egen smakOleK wrote:Ja, det er morro og holde på også når bilen ikke er full av rust og andre problem som lett kan bli uoverkommelige. Har vel prioritert mest det visuelle hitil, men jeg skal grave litt dypere senere, er noen plasser som bla skal tektyleres. Noe skal rettes opp og noe skal lakkeres. Jeg vil ha det mest mulig strøkent.2re wrote:Blir bra detta![]()
Når du ser 28 biler på et treff er ikke én bil lik...