Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vel greia er den at jeg har nå nettopp byttet klutsj på Mia 7000kr og skal jeg nå bytte på Diesel så blir det til noe som tåler juling! Den org klutsjen var hard nok egentlig her for noen uker siden kjørte jeg 1,5 timer i kø ut av oslo, OPP ryen tunellen!! (kan dere tro var moro!!) men det har jeg gjort en gang siden jeg fikk bilen.
Så summa sumarum: Jeg vil ha en klutsj som ikke svinner selv om jeg kjører en god del runder på rudskogen. Om pedalen er hard så får det heller være. Dette er jo sportsbil!
Penger er jo et tema men ikke veldig.. kommer ikke til å kjøpe deler over 10 000
Sjåfør hos BjerkVoss Racing (lik oss på facebook)
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
X 2004 Mazdaspeed MX-5 T.Grey "Diesel"
X 1998 1,6L Mx5 (grønn) "Mia"
NSK Medlem nr: 4319
AOB wrote:Vel greia er den at jeg har nå nettopp byttet klutsj på Mia 7000kr og skal jeg nå bytte på Diesel så blir det til noe som tåler juling! Den org klutsjen var hard nok egentlig her for noen uker siden kjørte jeg 1,5 timer i kø ut av oslo, OPP ryen tunellen!! (kan dere tro var moro!!) men det har jeg gjort en gang siden jeg fikk bilen.
Så summa sumarum: Jeg vil ha en klutsj som ikke svinner selv om jeg kjører en god del runder på rudskogen. Om pedalen er hard så får det heller være. Dette er jo sportsbil!
Penger er jo et tema men ikke veldig.. kommer ikke til å kjøpe deler over 10 000
Jeg ville gått for FM supersize happymeal pakka Får med lettet svinghjul også Og ikke minst en clutch som tåler alt. Om du vil, så ta den vanlige happymeal pakka som ikke er så hard. Blir vel ca 5000kr for alt levert og momsa. Da er det bare jobben igjen
I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata