Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Desverre måtte bilen selges til fordel for en "konebil"..
Byttet inn bilen hos forhandler og fikk kanonpris for den..
155000.- må vel være en god pris for en 99 1,6 som hadde trilla 123000 km..
jøss...det får en si. Er jaggu ikke ille innbyttepris det altså
da lurer jeg fælt på hva jeg kunne fått for min. Ikke det at jeg skal selge den altså..hehe
Men har en 98 1.8 med 98K på telleren. Dette skal jeg jaggu sjekke ut du..
nope wrote:Desverre måtte bilen selges til fordel for en "konebil"..
Byttet inn bilen hos forhandler og fikk kanonpris for den..
155000.- må vel være en god pris for en 99 1,6 som hadde trilla 123000 km..
m1chael wrote:jøss...det får en si. Er jaggu ikke ille innbyttepris det altså
da lurer jeg fælt på hva jeg kunne fått for min. Ikke det at jeg skal selge den altså..hehe
Men har en 98 1.8 med 98K på telleren. Dette skal jeg jaggu sjekke ut du..
Bilen ble solgt inn med defekt katalysator,uten flammedemper.
Den bar oxo preg av km på karroseri med endel bulker å lakkskader.
Satse på å kjøpe mx5 til sommeren igjen.
Spørs jo hva slags vrak han måtte kjøpe i stedet, og hva han ga for det. Selv ble jeg tilbudt mellom 90 og 100 kkr for min 93 Miata med 185kkm i forbindelse med et eventuelt kjøp hos en forhandler i Rogaland. Jeg slo ikke til...
Medlem nr 148
1990 MX5 (kånå sin), Inferno Red Pearl
X 1993 Miata, Classic Red
Borre wrote:Spørs jo hva slags vrak han måtte kjøpe i stedet, og hva han ga for det. Selv ble jeg tilbudt mellom 90 og 100 kkr for min 93 Miata med 185kkm i forbindelse med et eventuelt kjøp hos en forhandler i Rogaland. Jeg slo ikke til...
Hehe,jeg gjør nesten ALDRI dårlig kjøp..
har eid ca 12 biler,og har gått med tap på 2 biler
1993 MX-5, Brilliant Black. Blinklys i sidespeilene. Luftinntak og lite skilt forran. Hardtop. Lexus baklykter, fjernet antenne og alt av emblemer. Low profile fra I.L. motorsport, RB intake. Borla Dual-Tip Exhaust, KYB AGX.