Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ble et minimøte også dette, vi var på det meste 5 biler, men det var hyggelig avlikevel å få jugd litt.. Ble ikke noe samlet kjøring, det får vi ta igjen da.. Morsomt å hilse på nye folk også!
Tok bare disse bildene da en annen fremmøtt røska frem et svært speilreflekskamera..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Var vist litt treg til å legge ut her så fikk laget en tråd til med bilder fra samme treff.
Ikke noe dårligere de bildene dine her enn de jeg tok, ikke så kjent med det nye kameraet enda
Jeg og Tor pratet om det, begge var litt skjevt klistret på, heller nedover mot døra.. Men det er seriøst ikke så mye som det ser ut som på bildet da..
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Bærearmene bak er tomme, så ringe litt rundt etter sandblåsing på tirsdag og lakkere de. Evt pulverlakkering, men se ann pris.
Bærearmene foran er på vei av, ingen bolter som har knekt enda. Ene sia er helt løs nå, men lot det henge da det passer dårlig å hamre seint på en søndag, hadde ikke no mere tid en 45min på kvelden i dag så tar av resten av det foran i morra... Så blir det å få ut foringene av de.
Mx-5parts sendte mine nye foringer på fredag, så de kommer forhåpentligvis før helga er jeg heldig, da satser jeg på at alt ligger klart så det bare er å presse i og smok smok ferdig...
Bærearmene bak er tomme, så ringe litt rundt etter sandblåsing på tirsdag og lakkere de. Evt pulverlakkering, men se ann pris.
Bærearmene foran er på vei av, ingen bolter som har knekt enda. Ene sia er helt løs nå, men lot det henge da det passer dårlig å hamre seint på en søndag, hadde ikke no mere tid en 45min på kvelden i dag så tar av resten av det foran i morra... Så blir det å få ut foringene av de.
Mx-5parts sendte mine nye foringer på fredag, så de kommer forhåpentligvis før helga er jeg heldig, da satser jeg på at alt ligger klart så det bare er å presse i og smok smok ferdig...
bestilte noen deler 16mai ennå ikke fått dem, så rart hvis du får dem før helga,
Veeel, noen ganger kommer pakka veldig raskt, 2-3 dager, andre ganger tar det 14 dager... En drøy uke pleier å være "normen", men nå er det jo langhelg osv..
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack