Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei. Jeg mottok et slik MP3-spiller adapter til den orginale NBFL-spilleren min, idag.
Men trenger å få forklart hvordan jeg fjerner deksler og dradd ut spiller, så jeg får koblet til kabelen.
Likte veldig godt Rudolf sin løsning, med å plassere den i midtkonsollen, fremfor hanskerom. Men dette er kanskje mer tungvindt å få til?
Eneste "how too"s jeg har funnet, er det kun avbildet hvor man kobler til, samt plassering. Men det er som sagt ikke det som er problemet.
Er relativt ny med bilen, samt ein mindrevitende kjærring. Så litt mer detaljerte, men enkle forklaringer hadde vært fint
På forhånd; Tusen takk
Hvis det er likt på MBFL og MSM, vær _litt_ forsiktig når du har løsnet skruene, det er en skrue under bryterne for vinduene..... Den plastdingsen fikk en dårlig dag når vi demonterte for montering av Audiolink forleden...
Men selve boksen kan helt greit plasseres siden av oppbevaringsboksen, under kanten på midtkonsollen.
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000)
X - 91' Red Miata