Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gratulerer med nye biler, men skjønner ikkje heilt hva du skal med 2...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Mazdafreaks wrote:...men skjønner ikkje heilt hva du skal med 2...
Ikke? Jeg også har tenkt på det. En "vinterbil" og en sommerbil. Eller rettere sagt. En til å bruke mens den andre er i garasjen "under behandling".....
Begge bilene er forøvrig til salgs, men jeg beholder kanskje den ene, som ikke blir solgt først.
De virker veldig gode begge to, teknisk bedre enn de to andre jeg har hatt før.
Utrolig hvor stor forskjell det var å kjøre med hardtop på autobahn. Den grønne var mye mer stille inni enn den røde når speedometernåla "ramlet ned" på gal side...
Kan det virkelig være noe å tjene på dette for deg. Disse bilene er jo ikke gratis i Tyskland heller, og prisene her hjemme har jo ramla i kjelleren i det siste.
Jeg gjør ikke dette for å bli rik... går ann å tjene litt på det, men ikke mye. Jeg gjør det for at jeg elsker disse bilene, og uansett skulle ha en mx-5 til meg selv, så hvorfor ikke ta to med hjem da?
Får jeg solgt de til den prisen jeg ønsker er jeg fornøyd, får jeg ikke solgt de, får kona egen lekebil, sånn at vi kan kappkjøre på MX-5 turer