Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Tenkte vi kunne ha en liten tråd som vi kan skrive litt om hva vi lærer hverdag, trenger ikke være bil eller bilrelatert. Kunne vært at noen hadde kunnt ta lærdom av andres feil eller kunnskap.
Så da begynner jeg, i dag har jeg lært hvordan man bytter en vindusheis på suzuki,n min
Ny heis kostet 3000kr hos suzuki, men en kjapp tlf til huggeri haldorsen as så sparte jeg 2000 kr for en brukt heis med garanti.
Jobben tok ca 1 time, syntes ikke det var galt ettersom jeg aldri har byttet en v heis før
Kjør på folkens med erfaringer evt flauser for dagen
Jeg har lært at når datteren din er fornøyd med bilen sin som den er ikke bruk masse tid og energi på og forklare hva lettmetallfelger er og hvorfor man skal ha mer felg og mindre gummi osv. Og heller ikke forklar hun andre ting. Det blir dyrt. Skryt heller av bilen som den er .... Det er mye billigere.
Jeg har lært at ting man mister i motorrommet på nye biler faller ikke nødvendigvis ned på bakken! Så nå ligger det ei brukt H7 pære og slenger oppå plastdekselet under motoren på Kiaen. Hvis den ikke forsvinner under "aktiv" kjøring så må jeg vel ha bilen på bukk.
Begge nærlysene gikk samtidig! Jeg måtte heldigvis ikke på verksted for å bytte pærer, men det var jaggu ikke langt unna.
Jeg har lært at kurs fra NOKLUS- Norsk Kvalitetsforbedring av Laboratorievirksomhet Utenfor Sykehus, er j****g kjedelig og ikke det spor intressant, ikke lærer man no nytt heller...
Har lært at selv om det eneste kalde som er i kjøleskapet når man er tørst ei sen kvelding, er en boks Battery, så skal man IKKE drikke den da hvis man har planer om å sove den natta.
Lå våken heile natta og stirra i taket og telte kvister i panelen
LoKi wrote:Unnskyld om jeg nevner det, men det ser litt trangt ut. Har du så dårlig plass som det ser ut til?
Din frekke f...!
Neida. Vidvinkel (*) samt fullt pådrag i høyresving (lener meg til høyre). Shiftlighten oppå dashen lyser i den første grønne LEDen, så da er jeg et sted mellom 4.000 og 4.500 RPM.
(*) Kameraet henger i veltebøyla, men det ser jo ut som at det er to meter frem til frontruta.
Her er et av de andre - idling i depot, så da sitter jeg i "ro".