Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
med low-profile og DRL-mod så er det ikke så ille. da trenger en ikke å kjøre med låvedørene oppe hvis en ikke vil og låvedørene blir lavere hvis en har lyst på litt mer lys.
hvis en i tillegg har xenon pærer i low-profile lyktene (takk stian ) så lyser det som bare pokker. har vel enda ikke hatt bruk for fjærnlysa på bilen.
petterbw wrote:med low-profile og DRL-mod så er det ikke så ille. da trenger en ikke å kjøre med låvedørene oppe hvis en ikke vil og låvedørene blir lavere hvis en har lyst på litt mer lys.
hvis en i tillegg har xenon pærer i low-profile lyktene (takk stian ) så lyser det som bare pokker. har vel enda ikke hatt bruk for fjærnlysa på bilen.
Low profile var egentlig det jeg skulle ha, men så oppdaga jeg lyktene på RX7'en, og da var det liten tvil.
I tillegg har jeg aldri egentlig vært no fan av vippelykter, til tross for at jeg har en NA
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Det er fordi du har dårlig smak, Harald
Er vel mest fordi biltilsynet ikke liker det, og folk ikke vet at det er så lett å skaffe. Det som er mest utbredt er låvedører, og det er IKKE på grunn av utseendet.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
LoKi wrote:Det som er mest utbredt er låvedører, og det er IKKE på grunn av utseendet.
Nei.. det er fordi det er slik bilene er bygget originalt, det peneste i mine øyne er Low Pro lyktene..
Passer godt til bilens 80-talls design.. med en moderne "touch"
Med slike innfeldte som du viser til burde panseret vært bygget om også,
så ikke man så tydelig ser at dette ikke er originalt...