Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Sendte bestilling 7.juni tot ca 1400,- Sendt med DHL og levert tollfritt på døra 14.juni
Det som irriterte meg mest rett etter bestillinga var at det kom mail fra MX-5 Parts med 10% rabatt på alle ordrer fra 10.juni...
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
Agility wrote:Sendte bestilling 7.juni tot ca 1400,- Sendt med DHL og levert tollfritt på døra 14.juni
Det som irriterte meg mest rett etter bestillinga var at det kom mail fra MX-5 Parts med 10% rabatt på alle ordrer fra 10.juni...
Ta det med ro, du får nok brev med faktura fra DHL på utlagt moms, og utleggsgebyr
Jeg fikk et slikt fra Fedex igår, på noe jeg handlet for 2-3 mnd siden.
Agility wrote:Sendte bestilling 7.juni tot ca 1400,- Sendt med DHL og levert tollfritt på døra 14.juni
Ta det med ro, du får nok brev med faktura fra DHL på utlagt moms, og utleggsgebyr
Jeg fikk et slikt fra Fedex igår, på noe jeg handlet for 2-3 mnd siden.
-n
Regnet vel igrunn med det, men man kan jo håpe...
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special