Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hola
Var innom ebay for ca 2.5 uker siden og kjøpte meg no småtinger. Ver mest for å teste ut ebay egentlig..hehe
endte opp med en Mazdaspeed oilcap og en stainless gauge bezel..ca 30$ med sending til Noreg. Oilcap'en kom etter litt over en uke, mens den andre tingen kom i dag. Det er kjapt levert esse... og ikke minst billig. Så er det noen som har lyst på en sånn bakgrunn til speedometeret er det billig på ebay
mye snadder der altså..hehe
Fikk også levert en slik ZOOM ZOOM stikker..hehe
Jeg kjøpte en Bezel på ebay for ca et år siden. Den første jeg fikk var dårlig utskjert, men sente mail med bilde og fikk ny uten å sende den gammle tilbake.
Finns mye billig på ebay, men kvaliteten varierer.. Enkelte firma gir ingen returrett på varer kjøpt på ebay. Pga at de selger unna b-varer
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
PayPal er en tjeneste som du kan betale med Visa til brukere av PayPal (gratis registrering, men et lite gebyr ved bruk) Enkelte brukere tar paypal kun fra de som bor i USA 8O
Money Order er en internasjonal sjekk. Som utstedes hos Amex kontorer eller via nettservicer som bidpay.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Ser de selger masse fine ting til miata der, stylebar fra 85dollar og motor med girkasse med 100k på teller til 200dollar.. Hvordan er det å registrere seg på paypal må handle litt.. Må ha en slik bezel i allefall passer sikkert fint til mine indiglow instrumenter
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Hei nå har eg og vert og kjøpt meg en slik bezel på ebay, og ser at det er masse på ebay eg vil ha men, det er mange som ikkje sender til norge, er det ikkje ett firma som ordner dette for oss, Såg en rustfri turbomanifoil med skikkelig frontrør medfølgende til rett i overkant av 200 dollar, som eg synest er billig... Og masse styling kit, men det blir vel altfor dyrt å få dette sendt til norge...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Mazdafreaks wrote:Hei nå har eg og vert og kjøpt meg en slik bezel på ebay, og ser at det er masse på ebay eg vil ha men, det er mange som ikkje sender til norge, er det ikkje ett firma som ordner dette for oss, Såg en rustfri turbomanifoil med skikkelig frontrør medfølgende til rett i overkant av 200 dollar, som eg synest er billig... Og masse styling kit, men det blir vel altfor dyrt å få dette sendt til norge...
Da har eg også adresse i usa,, bare venter på lønn da blir det stylebar...
Jeg har brukt JetCarrier en del. Er meget fornøyd...
EspenSort92 wrote:
Mazdafreaks wrote:Hei nå har eg og vert og kjøpt meg en slik bezel på ebay, og ser at det er masse på ebay eg vil ha men, det er mange som ikkje sender til norge, er det ikkje ett firma som ordner dette for oss, Såg en rustfri turbomanifoil med skikkelig frontrør medfølgende til rett i overkant av 200 dollar, som eg synest er billig... Og masse styling kit, men det blir vel altfor dyrt å få dette sendt til norge...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Jeg har kjøpt meg Strut-brace på e-bay for $10.95...det blir vel omkring 65 kroner det, vel
Noe liknende koster £89,75 hos mx5-parts så litt penger spart der.
Bestilte meg en slik strut bar eg også, bare for å se hvordan det er med www.magnum.no Må jo teste det ut, går det greit så bestiller eg style bar når lønna kommer, fin hjulepresang til seg selv
Noen som vet om magnum sender stylingkit også, det er jo en stor pakke koster vel skjorta, noen som har gjort dette...
Jeg fikk sent en airdamn. Og der kom vel frakten på ca tusenlappen..
Er jo bare å regne ut det da.. Send mail til firmaet og spør hvor stor pakka er..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Ja kan gjøre det, ser de selger styling kit til ca 280 dollar, er vel ca 2000.- norske det, så sendes dette sikkert i 2 eller 3 pakker, vis vi sier 1500 per pakke, så blir det jo litt å tjene på dette då..
I dag kom pakken med Strut-bracen min. Fyttirakkern så blankagitt 8O
Mye chrome for ti dollar, det der.
En drøy uke tok det fra jeg bestillte på ebay til den lå på posten og ventet på meg.
Slik ser det ut i motorrommet mitt nå
Last edited by mojo-91 on 13 Dec 2004, 10:32, edited 1 time in total.