Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hørte at det hadde vært litt problemer å komme igjennom hos oss. Vi skal prøve å finne en løsning på dette.
Dere som ikke får kontakt, send meg mobilnummer på PM, så ringer jeg dere så ASAP!
Dersom dere handler varer i nærmeste fremtid skal vi kompansere for den dårlige kundebehandlingen dere har fått!
Tomlene opp for presis informasjon, hyggelige priser og bra kundebehandling i dag! Tomlene opp, måtte det fortsette!!!
Takker så meget
RealCar Scandinavia AS
Haavard Martinsensvei 17 | 0978 OSLO | NORGE
Tel: 22 10 43 51 | Fax: 22 21 05 46
E-mail: info@realcar.no | Web: www.realcar.no
Jeg bruker stolene sammen med orginal sæla, det går som bara det.. Hvis du ikke er ekstremt underernært så går beltet fint over magen! Min bil har også de lange dingsene som man putter sælen ned i.. Så den er litt høyere enn stolkanten!
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Dette med beltene er faktisk et punkt som er litt fønki med Sparco Sprint.
Magebeltet treffer neppe en tynn person som sitter i setet, og skulderbeltet er /&(/"¤&" irriterende på halsen. (Men nå sitter jeg veldig lavt i stolen også..)
For alle som vurderer å gå over til Sprint V som permanent stol, test beltet og stolen generelt i en Miata som har dette montert.
Mussa bruker et "trekk" på beltet som alle harrygutta i Drammen og omegn har (typisk Sparco eller Momo), men for Sparco/Miata-komboen anbefaler jeg faktisk dette trekket.
Just my 2 cents.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Jeg er 179 cm og 80kg, forholdsvis normal proposjonert. Sitter veldig godt i Sparco Sprint. Brukte disse setene på sommerturen, har klokket inn over 160 mil på en uke nå, og fortsatt ikke noe som helst ubehag i skuldre, rygg, bakende eller bein..! (Og jeg har en "skjør" helsevesen-rygg.. )
Kan nesten ikke ha noe breiere stol enn Sprint`n i skulderhøyde, er ikke mye klaring..
Eneste måte å sjekke om man sitter godt i en stol er å prøvesitten den, vi er veldig ulike.. For de som lurer på hvordan Sparco Sprinten er i Miata, kan de komme å prøvesitte min..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Jeg mener IKKE å svartmale Sprint, jeg rådigger stolene selv, og bytter aldri tilbake
Det jeg egentlig vil frem til mest av alt, er at folk prøvesitter stolen i bilen de skal ha den i, før de kjøper seg en slik.
Det er latterlig lite klaring fra Sprint-setet og ut til døra, så jeg ville IKKE satset på å kjøpe en bredere stol. Sparco Corsa passer f.eks ikke.
Alt i alt er nok Sprint V det beste valget for MX-5, i hvert fall når man ser på pris/passform/komfort.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
mussa wrote:Jeg er 179 cm og 80kg, forholdsvis normal proposjonert. Sitter veldig godt i Sparco Sprint. Brukte disse setene på sommerturen, har klokket inn over 160 mil på en uke nå, og fortsatt ikke noe som helst ubehag i skuldre, rygg, bakende eller bein..! (Og jeg har en "skjør" helsevesen-rygg.. )
Kan nesten ikke ha noe breiere stol enn Sprint`n i skulderhøyde, er ikke mye klaring..
Eneste måte å sjekke om man sitter godt i en stol er å prøvesitten den, vi er veldig ulike.. For de som lurer på hvordan Sparco Sprinten er i Miata, kan de komme å prøvesitte min..
Legg på 12 centimeter og trekk fra 12 kilo, så har du meg. Derfor er jeg litt bekymret.
Får bare komme meg på et av treffene, så kan jeg vel kanskje på prøvesittet noen der.
Er klubbtreff onsdag7. Neste uke. Og så er det kjøring oppe på Gardermoen lørdag 10. Her har du muligheter til å prøvesitte stoler og kjenne på forskjellen mellom original stol og en stol med litt bedre sidestøtte