Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Stian wrote:Har tenkt samme tanken selv Espen... Hvis du finner noe dugandes materiale å printe på så er eg med!
Har vært i kontakt med Informativ Skilt og Dekor i Åsane...
de har en oppstart-pris på 300,- og 150,- pr. A4 som printes på folie..
folien er veldig tynn, så det blir nok å lime det på ett transparent-ark for så å skjære ut...(er lim på baksiden på folien) tror det kan bli meget bra, og jo flere vi er dess billigere blir det (ett sett får plass på ett ark)
Disse kunne du ha lagt til nedlasting på forumet, så, kunne fleire ha lagd seg slike instrumenter bare til å printe ut , blei jo bra dette, Men ser du har hvite nåler, disse hadde sikkert vert en fordel å bytte farge på, Når eg lagde mine til mine 323 og 626 så lagde eg også en signatur, så de viste hvem som hadde laget de.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Tror ikke det er noe problem med nålene, men har tenkt å legge litt lakk (neglelakk) på tuppen kanskje.
Største problemet er nok lyset, blir litt mye lys gjennom slik det er nå... dama syns det var bra, så jeg kjører en stund med det og ser om det funker i lengden...
synes selv resultatet ble meget bra, spesielt i dagslys
EspenSort92 wrote:Mye prating med meg selv her nå... men nå har jeg altså prøvd å printe på transparent og lagt photopapir bak, også lagt dette inn i dash´en...
Akkurat hvilken type transparent papir og hvilket fotopapir brukte du? Resultatet var MEGET bra !
Printet på : 3M Ink Jet Tranparency Film CG3460
Bakgrunn : Dataline Inkjet Premium Photo Paper [57123]
Det er ikke noe problem å lage andre fargekombinasjoner, men skal bakgrunnen være noe annet en hvit bør man ha en jæv... god printer eller finne et folie i riktig farge... (kun til å legge som bakgrunn)
Legger ut filer for nedlasting i morgen !
PS: dette er ikke noe for folk med ti tommeltotter mye fin-klipping/skjæring
Er jo en fin mulighet til å rette opp misvisning med speedometret dette
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
EspenSort92 wrote:Hyggelig med gode tilbakemeldinger
Printet på : 3M Ink Jet Tranparency Film CG3460
Bakgrunn : Dataline Inkjet Premium Photo Paper [57123]
Det er ikke noe problem å lage andre fargekombinasjoner, men skal bakgrunnen være noe annet en hvit bør man ha en jæv... god printer eller finne et folie i riktig farge... (kun til å legge som bakgrunn)
Legger ut filer for nedlasting i morgen !
PS: dette er ikke noe for folk med ti tommeltotter mye fin-klipping/skjæring
Jo du har rett i at dette er ingen jobb for 10 tommeltotter, fikk samboern til å gjøre skjæringen eg, Og skal man ha annen bakgrunn en hvit så blir ikkje dette noe fint, blir skille mellom printerlagene, vis man ikkje har en skikkelig printer då. Men eg synest hvit er det fineste eg...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..