Hjuljustering

Motor, Karosseri, Softtop/Hardtop, Senking, Dekk/Felger, Bremser, Lys, Stereo
Kun Betalende medlemmer har skrivetilgang her.

Moderator: Styremedlemmer

EatonMiata
2000 RPM
2000 RPM
Status: Offline

Re:

Post by EatonMiata »

Rudolf wrote:
Pelle wrote: PS:
Skal hilse tilbake Erik :D
Takk takk :)

Så her Sissener skulle ikke justere inn noen heftige hjulvinkler på Boeing 737 i dag ?

Du er nok et eksempel på gledestrålende tilbakemelding etter understellsjustering.
Det kan ikke sies for ofte at utskifting av dempere/fjærer fører til at hjulene MÅ justeres på ny.
Skulle vært morsomt å visst hvor mange som kjører rundt med "ville" vinkler og tror det er noe galt med hjul/dekk/dempere/fjærer/foringer eller fører :roll:
Sjekk vinklene folkens !

Erik
(vinkel-freak)
Føler meg sterkt truffet her :( :( må vel får gjort dette også snart - føler at ting ikke fungerer helt 100% etter ca 40mm senking! 8)
1994 MX5 NA 1.8 Silverstone grey Eaton MP62 supercharged
MX5/Miata er vakker - skal du ha "styling" -kjøp heller Opel Ascona 1977....
Harald
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

Re: Re:

Post by Harald »

EatonMiata wrote:
Rudolf wrote:
Pelle wrote: PS:
Skal hilse tilbake Erik :D
Takk takk :)

Så her Sissener skulle ikke justere inn noen heftige hjulvinkler på Boeing 737 i dag ?

Du er nok et eksempel på gledestrålende tilbakemelding etter understellsjustering.
Det kan ikke sies for ofte at utskifting av dempere/fjærer fører til at hjulene MÅ justeres på ny.
Skulle vært morsomt å visst hvor mange som kjører rundt med "ville" vinkler og tror det er noe galt med hjul/dekk/dempere/fjærer/foringer eller fører :roll:
Sjekk vinklene folkens !

Erik
(vinkel-freak)
Føler meg sterkt truffet her :( :( må vel får gjort dette også snart - føler at ting ikke fungerer helt 100% etter ca 40mm senking! 8)

jeg kjører for øyeblikket med litt random vinkler, ettersom jeg har lekt med oppsett og høyde osv. må få tatt en ny kontroll, og max sinna vinkler, så blir det bare bra tror jeg.. trenge mer kæmber..
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Post Reply