Eg har selv prosjektert med understell siden tidlig 90 tall da eg lagde mine egne coilovers til en mazda 626 av noen rør og rør muttrer, så eg vet hva bumpstops er.. eg har desverre hatt eibach pro kit på noen biler, og det er det samme på dem alle.. på mx-5 så skyver man fronten i bumpstops ved å opne panseret og skyve hardt i frontramme ned mot bakken, anbefaller ikke å gjøre slikt på skjermer da dem tåler like mye som en hermetikkboks.. Var det samme på fruens gamle golf, der var det så ille at det begynte å smelle og dunke, etter en stk nordlandstur så ble drittet kastet og bilstein coilovers ble satt på (folk skryter enda av understellet på den bilen etter oppgradering og spør og graver hva som var montert, er en ungdom så overtok den bilen).. Eg har senket en ca 40 biler vil eg tro i løpet av min tid så hobby mekaniker både egne og andres. Eg har aldri hatt en bil så ikke er senket selv, da eg mener bilen skal vera som på reklame film..
Men tilbake til emne på tråden, det hadde vert artigt å fått en med ca ett år gamle eibach fjører til å tatt dem av, og kjørt uten for å sammenligne kjøreegenskaper.. Med original bumpstops og topmounts da vel å merke, eg regner med at fører av den bilen vil oppleve kjøreegenskapene helt som før..
Eg bunner mine raceland coilovers enda dem har kortere bumpstops enn originalt, og er utrolig mye stivere enn originalt. og bilen er kun senket en 20mm. eg bunnet også mine fm fjører ved god aktiv kjøring. der hadde eg spesial bumpstops som eg kortet og fm topmount.. Eg vil også tro harald prestere å bunne sine race eibach ved hard banebruk,..
Å si man har kjørt uten fjører så er man fullstendig idiot og bondeknøl. men å kjøpe ett dyrt coilovers kit å slamme to bottom, er helt ok og coolt, hvor meget fjøring har man igjen da mon tro..

Vil tro mangen av de slammede bilene er som å kjøre uten fjører..