Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Så sant jeg klarer å legge fra meg flaska snart så er det mulig jeg dukker opp! Regner med dette er i parken der det var veteranbiltreff/tur og amcar-utstilling i dag.. Leita egentlig etter dette treffet tidligere i dag.. Har jo vært på p-plassen til CC-senteret før,men er kanskje i annen regi og på søndag når jeg tenker meg om! Satser på å møte om været er greit, men ikke fra starten! Pleier å være en 50-lapp for å stille bil ut??
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
To dager med diverse god drikke.. Var kjørbar, og kjørte forbi da jeg parkerte "lenger opp i gata".. Prata med noen bekjente også som var der før på dagen og da sto det ingen MX5`r der, så da orket jeg ikke.. Hehe... Hadde jeg visst at du sto der skulle jeg trøkkt bilen inn i parken..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
mussa wrote:To dager med diverse god drikke.. Var kjørbar, og kjørte forbi da jeg parkerte "lenger opp i gata".. Prata med noen bekjente også som var der før på dagen og da sto det ingen MX5`r der, så da orket jeg ikke.. Hehe... Hadde jeg visst at du sto der skulle jeg trøkkt bilen inn i parken..
Hehe... Ja, formen min var litt shabby også tidlig på dagen, så var vel ikke der for halv 2 eller noe