Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vi har vel fått vår dose dårlig vær for i år og satser på å bli med Høres bra ut!
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
2re wrote:Vi har vel fått vår dose dårlig vær for i år og satser på å bli med Høres bra ut!
Føler at jeg er forpliktet til dette siden så mange var soledarisk ved Jessheimtreffet.
Dog intet offer.
Hvor og når kan vi møtes Tore?
Nå har husets frue klart å takke ja til noe opplegg etter jobben på onsdag, så får jeg nesten se hva jeg får til mht hva de to yngste barna. Har trua på dette allikevel
Rundt kl 17 ? Hvor? Neimen om jeg vet... Kommer jo litt an på hvilken vei man skal ta. E6/E18?
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Så vidt jeg vet er E6 på gærne sida av fjorden.
Da må vi jo i så fall ta ferga, og det blir jo mye styr.
Hva med statoil i bunnen av Lierbakkene kl 1730?
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
Vi kan også kjøre Drøbaktunnelen. Jeg tenkte litt på gode gamle Hauk, men det er jo ikke sikkert han skal...
Men, så har det seg sånn at junior muligens skal delta i sitt første KM i terrengløp onsdag, så da prioriterer jeg det hvis han stiller. Han bestemmer seg etter løpetrening ikveld.
Utover det er forslaget til møtested og tidspunkt meget godt!
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Yikes!
Jeg har ikke spist rullebabb i Horten siden 2008, og det hadde vært skikkelig konge. Får høre med kvinnen og se det an, men jeg er redd det går åt skogen. (Onsdag er fortsatt en steike dårlig dag )
Vi har faktisk snakket om å kjøre ned dit bare for å spise babben..
Campinos heter vel sjappa.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
2re wrote:Vi kan også kjøre Drøbaktunnelen. Jeg tenkte litt på gode gamle Hauk, men det er jo ikke sikkert han skal...
Jeg er nedlessa med beredskapsvakt på jobben denne uka. Har 1 times responstid, så Horten blir kanskje i tøffeste laget. Ellers hadde jeg uten tvil vært med!