Har god plass til seks biler, å skru på gårdplassen her i Skiptvet/spydeberg (35min kjøring på E18, øst fra Tusenfryd) samt evt presenninger m solid stativ/arbeidslamper, om det skulle regne. +enthusiast workshop manual for 1.6 NA. Har ikke så mye verktøy, men unntatt tenningslampe og momentstang? er det vel ikke all verden vi trenger utover fast nøklene og skrujernet som allerede ligger i bilen:)
Andre som har lyst til å komme for observasjon,vaffler, grillpølser o.l. er også velkommne.
(Kunne evt også avslutta med en "registrerremsfest", om alle bilene fortsatt hadde tent riktig på alle pluggene, været var pent, og folk vil overnatte til dagenderpå) ((flotte veier rundt i hood`n for å teste hvordan den nye remma fungerer under aktiv kjøring

Også interessant å lagt i noen kroner for å leie et lokale for min del, men er absolutt gjennomførbart her, og gratis. Samt at hvis noe mot formodning skulle gå riktig til ******, har jeg god kontakt med det lokale verkstedet 10 min nedi veien.
Har kjøpt reg.rem swap kit fra mx5parts og ny oem vannpumpe, kosta ca en 1000 lapp totalt m frakt trur jeg!
Si ifra hvis du synes det høres interessant ut, så finner vi en dag som passer alle utover høsten/sensommern, hilsen Leo
Foreløpig interesserte:
Mussa
Leo