Utover det vil jeg ikke spekulere i hva som er casen nå, da jeg ikke kjenner saken, og definitivt ikke er en del av problemet.. om noen mener jeg har vært det igjen.. si det GJERNE til meg.. så skal jeg vurdere om jeg skal ta det til meg eller ikke

Moderator: Styremedlemmer
Jeg kjenner til det meste som har skjedd på forumet i sånne saker.LoKi wrote:Kjenner du til detaljene rundt Eriks tilbaketrekking, eller er dette en mening du har gjort deg opp?
Ja, fra moderatorperspektiv så har du jo ikke stort annet å gå påEspenAndre wrote:Jeg kjenner til det meste som har skjedd på forumet i sånne saker.LoKi wrote:Kjenner du til detaljene rundt Eriks tilbaketrekking, eller er dette en mening du har gjort deg opp?
Fortell fortellbiXen wrote: Jeg synes ihvertfall det er veldig barnslig å drive og gi meg ultimatum osv.
Har sett dette jeg og, og det gjelder det samme her, en veldig unødvendig måte å skrive på som ødelegger for temaet som diskuteres.StianOppistov wrote:eg føler selv det er ett par så driver å angriper meg innimellom også
Eller at de som blir mobbet, ikke vil/er være med her på forumet lenger.Tonning wrote:Kjør en ny strengere linje! Moderatorene gjør en super jobb!
Saklige argumenter, respekt for andre..
At 'bare' Erik klager betyr ikke at det er han som tåler lite, men at han er den som er tøff nok til å stå opp og si ifra.