Har ikke kjørt så veldig mye med bilen etter monteringen, men kjenner stor forskjell i mellomregisteret. Den drar mye bedre i 4. og 5. gir. Var faktisk litt overasket siden svinghjulet bare veier i overkant av 4 kg. Planen var og bytte topp med større ventiler og heftigere kammer, men vet ikke om jeg vil det nå. Desverre har bensin forbruket økt "dramatisk"

Skyldes ikke bare hørebeinet. Men skal snakke med han som monterte ECU`n. Satt også inn en Innovate bredbånds lambda som jo skal kontrollere air/fuel mix`n, men virker som bilen har veldig fet blanding nå??? Antall hester har vel kanskje ikke økt voldsomt, men noen har det nok blitt. Den største gevinsten er torque. For meg er det litt gøy med lyden, har jo vokst opp med dobble 45 Weber gassere

Lista på ting som er bytta på bilen begynner å bli lang, så må vel snart stoppe: Just. koni/fjærer, harde foringer, EBC/green stuff, baklys, "velte bøyle", seter, ratt, innstrument skiver - hvite, Kalesje, Carbon F1 speil, GarageVary frontspoiler (ikke på bildet), short shift - Work, Radiator - Koyorad, ACT clutch, Fidanza svinghjul - alu, og altså IRTB og MS PnP ECU.
Må bare nevne at jeg har handlet mye fra Miataroadster i USA, og makan til service skal man lete lenge etter. Ble litt revet med her nå, men sånn er det vel. Skal prøve å filme litt og laste opp senere.