Nice indeed

Moderator: Styremedlemmer
Bare å gjøre som jeg gjorde da jeg kjøpte 6 ern ny; avstå fra vinterhjula og bruke sommerfelgene til vinter, får så å kjøpe andre sommerhjul som fyller hjulbuene og gir de hjulene designet skulle ha...StianOppistov wrote:Bare synd at når og om den kommer så er den hevet en 60mm og rutene er avtonet, og felgene stikker langt inni hjulbuene, blir desverre aldri som konseptet.. ellers så såg det jo helt ok ut på bildet her, skulle fint klart å hatt en slik bil,,
Nå har jo Mazda6 blitt levert med 3,5 (?) V6 på roughly 260-270 hk i USA en stund - i likhet med alle de andre i den klassen (Camry, Accord, etc.). Men du tenker kanskje på mer Ooomph enn det?biXen wrote:Hvis de vil konkurrere med BMW og Audi, spesielt i USA, så må man få noe krutt under panseret også. Kanskje en med MPS6 motor og 4wd, og en litt mindre versjon med en 16X. Lov å drømme.
Ja jeg tenker vel litt på den klassen et hakk over det, hvor Lexus og de bedre BMWene osv. er. Men den 3,7 literen kan de vel jazze opp noen hester ekstra på, men den veier sikkert en hel del osv.Hauk wrote:Nå har jo Mazda6 blitt levert med 3,5 (?) V6 på roughly 260-270 hk i USA en stund - i likhet med alle de andre i den klassen (Camry, Accord, etc.). Men du tenker kanskje på mer Ooomph enn det?biXen wrote:Hvis de vil konkurrere med BMW og Audi, spesielt i USA, så må man få noe krutt under panseret også. Kanskje en med MPS6 motor og 4wd, og en litt mindre versjon med en 16X. Lov å drømme.![]()
Snakker kanskje om noe elektrisk?nope-mx5 wrote: Men kan være håp:
The Shinari is based on a new architecture that can be front-, rear-, or all-wheel drive.
-n
Hva slags Mazdaer ruller rundt i Rogaland, egentlig? Mazda 3, 5 etc oser ikke akkurat mann.biXen wrote:I mitt syn har Mazda designa bedre enn BMW i mange år allerede. BMW har jo mer etterligna Lexus enn de har vært nyskapende. Så det er vel bare å skru opp kvaliteten litt, både inni og utpå.
Mazda 5 hadde en ganske hissig front i nest-siste utgave, f.eks. veldig kul i hvitt i den grad den type biler blir kule. Men det er vel litt for femi for degKjakan wrote:Hva slags Mazdaer ruller rundt i Rogaland, egentlig? Mazda 3, 5 etc oser ikke akkurat mann.
BMW har noen få kjedelige design som 3-serie og nyeste 5, men overgår Mazda flere lysår. Lexus har alltid spunnet på BMW/MB-design, så ikke få Lexus til å framstå som designpionerer her. E60 5-serie er fantastisk i forhold til den intetsigende Mazda 6 mk1, og E92 3-serie coupe er en av de mest sexy bilene som ruller på gata i dag. Sammen med Z4 cab og coupe...Sterke ord fra en som kjører RX8, ikke akkurat guds peneste barn![]()
.
Angående konseptet, så får vi håpe dem ikke gjør som Peugeot. De har gnålet og surret i 10-12 år på et sportsbil-konsept (originalt på en da ny 206) før de omsider får den ut i salgshallene nå i høst (men da med 1.6 diesel), og i annonsene står det "fra prototype til produksjon på 3 år" eller noe slikt svada. Burde tatt med Marketing-avdelinga ut på gangen og gitt dem ei kule...