Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
siemens wrote:Da blir det treff i Oslo denne gangen fra 18 og utover
Jeg regner med det er ledig, men skulle det ikke være ledig finner vi et annet sted.
Velmøtt
Det er ledig. Bermudaregistrerte Star Princess kommer inn kl 0700 og går kl 1400.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Kjedelig avslutning på onsdagstreffet for min del.
Kjører gjennom Ekebergtunnellen, ligger i midtre felt, kommer bil glidende opp på venstre side, han kjører rett på en stor (20 liters?) plastdunk som ligger i hans kjørefelt og sender den rett i min venstre dør.
STOR BULK!
Pisse surt.
Ikke godt å få hengt det på noen andre heller.
Shit really happends når man minst venter det
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Ved nærmere ettertanke vil jeg jo påstå at han som kjørte på plastdunken burde kunnet stoppe for den, og at det er hans feil at den spratt fra hans bil og inn i din...
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Mulig du har rett Tore, men den kom brått på og en panikkbremsing kunne fort avstedkomme
større ting. Er ikke engang sikkert at han fikk med seg at den traff bilen min, selv om det smalt ganske høyt.
Har snakket med forsikringsselskapet, og der er det jo selvfølgelig ikke annet enn sympati og få,
så jeg får vel prøve å ta grovarbeidet selv og så fri til min gode lakkererkompis igjen.
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
Hmm.. Synd det der Pelle!! Virker som om det hviler en liten forbannelse rundt klubben vår når vi skal kjøre hjem disse dager.. (Reidunn sist gang..) Håper det løser seg greit!
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Ja, ja, det ordner seg nok.
Ikke noe å gråte over gutter, når det kommer til stykke så er jo alt her i livet en overgang til noe annet!...
...i morgen er det årets golfhøydepunkt for meg, "Luftslaget".
x-1991 classic red