Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg er på utkikk etter en ny radio/cd og har lyst på noe som:
1) går i flukt med fronten på midtkonsollen (dvs. ikke stikker ut)
2) fyller ut hele utsparingen i midtkonsollen (dvs. at radioen er så stor at det ikke er plass til "cubby-box")
Til den originale kasett-radioen fikk man i sin tid en ganske smal cd-spiller som kompletterte det hele. Finnes det en moderne radio som gir noe av dette originale uttrykket
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Det du må se etter er en dobbel DIN spiller. Kenwood har en: DDX-7025 http://www.kenwood.no/product.asp?id=11103 Dette er en spiller som har både dvd spiller og mulighet for navigasjon. Vurderte denne selv før jeg kjøpte meg alpine flip out skjerm.
En annen dobbel DIN enhet er Clarion ADZ628R. Dette er en kassett/CD kombinasjon.
Kan desverre ikke skaffe disse 2 selv men om du er på utkikk etter mye annet stereosnax til bilen. Se på www.superstyling.no. Selvfølgelig så blir det en klubbavtale ettervært
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
Skal du kjøpe deg raio så anbefaler jeg deg å kjøpe i fra www.komplett.no istedet for www.superstyling.no
Grunnen er enkel. Komplett selger de samme radioene 1000 kroner billigere.
Jeg kjøpte netopp en JVC KD-LHX601 fra komplett for 4495,-, hos superstyling koster den 5495,-
(Den JVC saken vil nok ikke passe dine kriterier..)
Tviler på at de kan selge billigere enn komplett.no, fordi sanynligvis så kjøper de i fra Norek (kompett). Og innkjøpsprisene fra Norek er enten litt billigere eller litt dyrere enn det du som privat person betaler hos komplett.no
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive