Morsomt å finne sånt i etterkant!siemens wrote:ser ut til at det har blitt en trend å "henge" ut folk som skal selge mx,ene sine.
Kan aldri huske vi drev med slikt før.....
Rart ingen har "hengt" ut bilen til Paest....(dere finner sikkert noe) men det tør dere kansje ikke for alle vet han er her på forumet...
Diskutere er lov, å kritisere er lov... ikke glem at en gang er det kansje du som skal selge.... å da vil de kritisere din bil..... en liten tanke vekker kansje???
Dere aner ikke hvor mye slik kritisering ødelegger for selger (for folk sjekker forumet om det er et godt kjøp og hva folk mener om akkurat denne bilen)

Jeg hadde aldri som mål å style bilen min så mye som mulig, den skulle holdes original, men med noen særpreg for å skille meg litt ut. Kan ikke huske at noen har kritisert det jeg hadde gjort med den, men jeg forstår selvfølgelig at ikke alt faller i smak hos alle. Men hadde jeg vært ute etter en bil som falt i alles smak hadde jeg vel ikke valgt mx5 i utgangspunktet?

Det nope-mx5 skriver om andre felger er jeg til dels enig i. Når jeg kjøpte de felgene var det mer stil over funksjon, og det ble med 17". Hadde jeg hatt bilen lengre ville jeg helt klart smelt på 15" med lite stål og mye luft og gummi og kjørt fletta av meg på autoslalom.

At noen synes det er morsomt å plukke annonser fra finn og kritisere de i plenum er igrunn litt merkelig, men folk er forskjellige. At Siemens synes det er rart at ingen hadde hengt ut bilen min derimot, synes jeg er litt rart. Ei stund siden jeg har vært her på forumet nå, men når jeg hang her så var det ihvertfall ikke å forvente at folk skulle gribbe seg over annonser for å slenge med leppa (les: kritisere/diskutere). Om det var av høflighet ovenfor meg som medlem her, at jeg ikke hadde pimpa bilen, bløffa i annonsen eller prisa bilen på jordet og ut får man vel aldri svar på, men jeg velger å tro at Ola Normann her på forumet ser ned på å kritisere hver mx5 som skulle dukke opp i salgsfora.
Ble blåst litt liv i gammel tråd dette, men når jeg er nevnt på den måten så synes jeg det er litt morsomt å svare for meg også.
Dessuten: Den ble solgt for mer enn prisforlangende på finn.