Hehe.. Man får mye fint på Torhov ja, det er jo sant.. Når det er sagt så var Pajeroen jeg hadde vært familiebil, var jo tilogmed 7 seter i den.. Den hadde stoffseter, stoff i dørsider osv, og samtlige paneler med stoff var sauset inn med gammel iskrem, bananer, kjærlighet på pinne og alskens annet en unge klarer å frastøte seg i en viss omkrets.. Brukte mange timer på å få den bilen noenlunde ren inni.. Så kjørte jeg søstera til samboeren min på fest, da klarte hu å helle jordebærsuppe med sprit utover setet igjen.. Da var det på`n igjen.. I Foresteren jeg hadde klarte en jeg kjenner å sette seg inn med interiørmaling, typ knallblå, ikke tørr i setet.. Etter at dette ble oppdaget dagen derpå, så var det bare å vaske det av, da skinnsetene var behandlet og glatte..

Men det er jo ikke noe must, men jeg ser det som en fordel..
Astraen du så på ser jo veldig bra egentlig, vært taxi? Mutter`n og fatter`n hadde en sånn i kombi, med samme motor og utstyr.. Fungerte helt greit, men det er den kjipeste motoren jeg har prøvd, veldig sterk fra 1700rpm til 2400rpm, så døde den ut.. Fordelen er at den var like sterk/svak samme hvor mye man lastet i den.. Grei bil å kjøre, sitter godt, noe stor a-stolpe (som har blitt enda større i 2010).. Den bruker svært lite diesel da, veldig økonomisk!
En annen fordel er jo tilgang på deler, lett å skaffe og er ikke så jækla dyrt..

Alt i alt så får du greit mye bil for pengene..
Saab 9-5 har både pent og horribelt interiør, varierer veldig.. Det som er verdt å merke seg er at Saab 9-5 ikke egner seg for ganske lave mennesker, som min samboer på snaue 160cm hadde ikke kjangs til å finne en noenlunde god sitteposisjon å se over rattet på en gang..