Jeg sliter med å finne mange gode høyoppløselige bilder med widescreen layout blant bilder her (som man omtrent må ha både på wallpaper og kalender). Men jeg har nok gått glipp av mye da.
Kanskje vi kan lage en Flickr gruppe eller lignende å samle bilder på? Ganske praktisk måte å samle ting på, bruker det bla. med Mazda Owners group usa osv. Jeg kunne hjulpet til med å flikke litt på bilder, vet at også andre her jobber innen sånt.
Mx-5/Miata kalender! (clubroadster)
Moderator: Styremedlemmer
- Vegard
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 0
- Status: Offline
Re: Mx-5/Miata kalender! (clubroadster)
Bra folk brainstormer litt!
Få legger ut høyoppløslig bilder på nett biXen, men veit da det er et godt antall som tar bilder med speilrefleks her, så oppløsning rett fra kamera er hvertfall høy nok.
Ved avstemning kan jo de som ønsker å være med sende høyoppløslig bilde til en epost og legge ut bilde så alle kan se.
Er selv klubb medlem, og dette er sikkert et sårt tema, men tenker at den skal være åpen for alle (innad i riket
)
Få legger ut høyoppløslig bilder på nett biXen, men veit da det er et godt antall som tar bilder med speilrefleks her, så oppløsning rett fra kamera er hvertfall høy nok.
Ved avstemning kan jo de som ønsker å være med sende høyoppløslig bilde til en epost og legge ut bilde så alle kan se.
Er selv klubb medlem, og dette er sikkert et sårt tema, men tenker at den skal være åpen for alle (innad i riket