Jeg hadde bestemte krav til denne bilen. Skulle ha en NA pga vippelyktene, ville ha en så ny som mulig for å få airbags osv. Skulle IKKE ha senket bil. Har da en NA 1,6 -96 med 1,6 90 hk. Oppdaget etter et par måneder at bilen er senket. Skal vise den på biltilsynet i slutten av måneden med alle nødvendige papiere for å få den EU godkjent med senkesettet i vognkortet. Har funnet numrene på fjærene, har tatt 4-hjuls kontroll og har papirene på senkesettet.Vi har kjørt bilen over 8000 km siden vi fikk den. Jeg er kjempefornøyd med den, er glad den er senket. Bilen ble levert med 16" Momocorse felger med sommerdekk og 14" Borbet felger med piggfrie vinterdekk. Momocorse felgene med dekker kan noen få billig. (Eventuelt bytte i et sett med pene 14" lettmetallfelger) Bilen sporet så det holdt og vel så det med de sommerdekka. Til våren setter vi på 14" sommerdekk, vi hadde heldigvis et sett dekker liggende. Bilen ble også levert med hardtop, den solgte jeg kjapt.
I dag fikk jeg bekreftelse på at det var riktig av meg å ikke ha hardtop, har hatt en lang kjempefin tur rundt i Fredrikstadområdet med taket nede. Herrlig!