Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Da jeg måket gårdsplassen for snø, og var ferdig, så var det 5 cm tykt på andre siden, der jeg begynte.
Jeg har ikke spesielt stor gårdsplass, (plass til 4 biler utendørs), så dette er for mye. Snøen faller i svære flak.
Ikke Miatavær!
ikke roadstervær her i sandefjord heller.. satt meg godt fast i snøen på vei inn på gårdplassen i dag.. stor kant fra brøyteren.. måtte ut å skuffe vekk snøen.. men så dro jeg ut andre gir og lå på tvers helt nedi i gården det var jo gøy!
Mx5 -91 HT 15" OZ superturismo, KN intake kit, Hvite blinklys, Front air dam, zipperless top, no sparewheel..
Den fine hvite snøen som falt i Sandefjord har mer eller mindre regnet vekk når dette skrives....litt trist synes jeg... Det må jo tross alt være bedre med 3-4 blå og hvite brøytekanter enn ca 0 og pissregn..
Her i Hammerfest er det kanskje ikke så stor overraskelse at det er ganske så mye snø, og ikke det beste Mx5 føret.
Har pakka min lille gule inn i garagen, å der vente den på bedre vær. Håpe at snøen er borte før juni.
Hmmm, det er vel egentlig ikke slike ting jeg bør si høyt, men kjørte meg fast med mx5èn min på en dårlig brøyta vei.
måtte få hjelp av en annen bil å slepe meg løs......
Fikk høre noen ganger i løped av de neste dagene at dette ikke var noen god vinter bil for å ha på finnmarks brøyta veier.
Last edited by Dalton on 23 Jan 2004, 01:13, edited 1 time in total.
Kjørte meg fast jeg også i jula.... Men kom meg løs med litt hjelp fra en kamerat...
Dalton wrote:Hmmm, det er vel egentlig ikke slike ting jeg bør si høyt, men kjørte meg fast med mx5èn min på en tårlig brøyta vei.
måtte få hjelp av en annen bil å slepe meg løs......
Fikk høre noen ganger i løped av de neste dagene at dette ikke var noen god vinter bil for å ha på finnmarks brøyta veier.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Har merket meg at har du full tank på bilen, er det greiere å komme seg oppover enn med halv tank... Men det må vel være et kjempeproblem med de som har senka MX-5 sin nå som det laver ned, eller brukes bil nr.2?
Jeg vil mekke uten garasje..
Men bilen er på verksted..
Precious wrote:Ikke når jeg vil mekke, for jeg hakke garasje.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive