Bilder av bilen min
Moderator: Styremedlemmer
- supercharged
- 2000 RPM
- Status: Offline
det ser veldig bra utPelle wrote:Supercharged:
Helt enig i at dt er veldig lett å gjøre for mye ut av en god ting. Det ser ut for at når man holder på med disse pynte/oppgraderingene mister man lett sin kritiske sans. Derfor er det bra å ha andre som korrektiver. Har selv pyntet med litt rødt i cocpiten min. Ser for meg at det kunne være fint med tilsvarende gult i din bil.
http://img.photobucket.com/albums/v494/ ... let020.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v494/ ... let011.jpg

Tidligere bil: 1991 råskinn
- supercharged
- 2000 RPM
- supercharged
- 2000 RPM
McWhale på bilforumet.net, han duden som har bilkveldene på messtv lager og selger slike instrumentskiver.supercharged wrote:det må jeg hamojo-91 wrote:Fantastisk flott bil![]()
Du kan jo skaffe deg gule instrumentskiver. Det hadde vært kult i gultvet du hvor jeg kan kjøpe det? er det vanskelig å montere?
Skal gi deg/dere e-mail adresse til han så fort jeg finner den.
McWhale på bilforumet.net, han duden som har bilkveldene på messtv lager og selger slike instrumentskiver.supercharged wrote:det må jeg hamojo-91 wrote:Fantastisk flott bil![]()
Du kan jo skaffe deg gule instrumentskiver. Det hadde vært kult i gultvet du hvor jeg kan kjøpe det? er det vanskelig å montere?
McWhale aka Ørn Jørn Bjørn Sjulstok har http://www.deltagfx.com og e-mailen hans er: borna@rkl. no eller mobil: 90077766
Han har til en god del biler, men ikke vår lille hjertevenn. Men hvis du er interessert så kan ha lage, han må bare låne instrumentskiver til malen.
Ta kontakt med han om du har muligheten til det.
Det må jo skrus ut om det skal byttes uannsett.
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
WWW.MX5PARTS.CO.UK DE HAR GULE SKIVER..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
- mojo-91
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 267
Jeg har også ettermonterte trekk i skinn på min bil ( skryt skryt )Pelle wrote:Ad setene mine:
Det er de originale stoffsetene som det er byttet til skinntrekk på. Det er en del arbeid, men ingen heksekunst. Det som er viktig er å ikke kjøpe billige trekk. Det er som med alt annet; man får det man betaler for.

Bestillte dem fra www.crazyred.com . Høy kvalitet på dette produktet. Kanskje det hadde vært kult med svarte seter med gul sete og rygg? og gul brodert Miata-logo på din bil?

89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
Men da må du bestille de fra utlandet og skal ikke se bort ifra at han McWhale aka Bjørn kan få det billigere.Mazdafreaks wrote:WWW.MX5PARTS.CO.UK DE HAR GULE SKIVER..
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
Malene ligger ute til nedlasting...
så er bare å sende han dei
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
Tenkte på det samme, men skal de bruke de håper jeg virkelig de kommer med en saftig klubbrabatt !!! (man har jo nesten gjort hele jobben på forhånd for de)glaibilenmin wrote:Malene ligger ute til nedlasting...
Men jeg lurer litt på kvaliteten på de der, for det står at de skal monteres utenpå de originale, og at du da bør bytte til en sterkere pære for å få gjennomlysing....
Hva skjer om man tar vekk de originale? blir det for mye lys eller passelig..?
I tillegg anbefaler han å lage et snitt i hele skiven for ikke å ta ut nålene...
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
har selv hvite skiver, men jeg var oppe med hele instrumentpanelet i går, og så at det var plastskiver fra IL-motorsport, og de er desverre litt bøyde.. Nedsig. Jeg håpet..eller rettere sagt trodde det var skiver som var lagt over jeg, Så nå må jeg kjøpe nye skiver... Sukk! Enda en greie på Må HA listen.. 

94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
- Pelle
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 300
Supercharged,
Du spør hvordan jeg har gjort på dashbordrt og dørene. Ganske lett. Jeg brukte rødt plaststoff som jeg klippet ca 3 cm brede remser av som jeg limte et tynt tau på, og videre brettet dobbelt og limte sammen med kontaktlim. Deretter er det bare å presse inn i sprekkene mellom de forskjellige dash delene og dør delene. Det er ganske trangt, så stort sett sitter det bra, men enkelte steder har jeg limt i tillegg. Du får kanskje tak i gult kontaktpapir som du kan bruke.
Du spør hvordan jeg har gjort på dashbordrt og dørene. Ganske lett. Jeg brukte rødt plaststoff som jeg klippet ca 3 cm brede remser av som jeg limte et tynt tau på, og videre brettet dobbelt og limte sammen med kontaktlim. Deretter er det bare å presse inn i sprekkene mellom de forskjellige dash delene og dør delene. Det er ganske trangt, så stort sett sitter det bra, men enkelte steder har jeg limt i tillegg. Du får kanskje tak i gult kontaktpapir som du kan bruke.
- Dalton
- 4200 RPM
mojo-91 wrote:Jeg har også ettermonterte trekk i skinn på min bil ( skryt skryt )Pelle wrote:Ad setene mine:
Det er de originale stoffsetene som det er byttet til skinntrekk på. Det er en del arbeid, men ingen heksekunst. Det som er viktig er å ikke kjøpe billige trekk. Det er som med alt annet; man får det man betaler for.![]()
Bestillte dem fra www.crazyred.com . Høy kvalitet på dette produktet. Kanskje det hadde vært kult med svarte seter med gul sete og rygg? og gul brodert Miata-logo på din bil?
Jeg har sorte og gule seter i min, men det er ikke med broderi på dem. Synes de passer helt utmerked til bilen. Litt dårlig bilde, men dere ser nå litt.

1992 Mazda Mx5.
1997 Ski-Doo Mach 1.
2006 Ski-Doo GTX 600 sdi
2009 Mazda 5
2004 Kia Carnival
2016 Citroën C4 grand Picasso
2008 Citroën C4 grand Picasso
2014 Lynx Boondocker 3700 800.
2012 Ski-Doo GTX 1200 se.
2004 Polaris RMK vertical edge 500
1997 Ski-Doo Mach 1.
2006 Ski-Doo GTX 600 sdi