Dette ser ut til å være et gjennomgående tema, dessverre...
På siste medlemsmøte her i "Barteland" fikk jeg høre om en kjenning av et medlem i klubben som har prøvd å melde seg inn i klubben via hjemmesiden, tre ganger, uten at noe har skjedd....
Jeg trodde dette var i orden, så de som har spurt om medlemsskap osv, har jeg fått til å gå inn på hjemmesidene. Det funker tydeligvis ikke.
Hvis noen lurer - dette webskjemaet: http://www.mx5-miata.no/cmsms/index.php?page=blimedlem var det vedkommende prøvde.
Kan noen fikse?
Til styret - nye medlemmer..
Moderator: Styremedlemmer
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
- Status: Offline
Re: Til styret - nye medlemmer..
Vi ser på dette nå for tiden, det er mulig meldingen går i spam for noen, da hjelper det ikke å prøve 3 ganger, folk må ta kontakt med de ansvarlige når det ikke fungerer, så vi skal prøve å gjøre det tydelig hva man gjør om noe går galt også.
- webizz
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 45
Jeg sendte en epost til sekretær-adressen som står på klubbsidene om dette på mandag, går ut i fra at det er han som er kontaktperson for disse sakene? Eller er det noen andre?
(For det er litt dumt hvis dette ikke virker....)
(For det er litt dumt hvis dette ikke virker....)

2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000) 
X - 91' Red Miata

X - 91' Red Miata
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Det stemmer, så du har sendt rett plass.
Problemet med slike 3. parts løsninger, må testes hele tiden tydeligvis, men viktig at folk får tak i sekretær uansett.
Problemet med slike 3. parts løsninger, må testes hele tiden tydeligvis, men viktig at folk får tak i sekretær uansett.
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
Her må en også se litt på informasjonen som står på den siden du linket til og neste side som kommer opp etter en har klikket for å registrere seg. Her står det klart og tydelig at en må ta kontakt med sekretær hvis ikke alt går som det skal. Ette rtre registreringer har trolig og desverre ikke alt gått som det skal. Da kan en sende mail til sekretær for å få hjelp. Sekretær kan uten problem registrere en bruker utenom dette skjemaet.
Ang nye registreringer;
Det er riktig at en mail til sekretær (dvs meg) er løsningen dersom innmelding ikke resulterer i returmail.
Jeg tar unna sånn nogenlunde, men det kan ta opptil én uke (+ noen få ganger) før jeg får svart.
Jeg blir kontaktet på Forumet, pr PM, og pr e-post Sekretar@mx5-miata.no, og det hender iblandt at en hendvendelse glipper unna.
Jeg dessverre ingen wiz på nettsiden, burde kanskje vært obligatorisk for en sekretær her nå i disse moderne tider, men vi forsøker nå å få det til å gli.
Mvh
Einar
Det er riktig at en mail til sekretær (dvs meg) er løsningen dersom innmelding ikke resulterer i returmail.
Jeg tar unna sånn nogenlunde, men det kan ta opptil én uke (+ noen få ganger) før jeg får svart.
Jeg blir kontaktet på Forumet, pr PM, og pr e-post Sekretar@mx5-miata.no, og det hender iblandt at en hendvendelse glipper unna.
Jeg dessverre ingen wiz på nettsiden, burde kanskje vært obligatorisk for en sekretær her nå i disse moderne tider, men vi forsøker nå å få det til å gli.
Mvh
Einar