Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Noen som har handlet herfra før? Prisen er 8995. Skulle ha forskuddsbetaling og leveringstiden er 2-6 uker..
Spørmsål to : Er det noen som kjenner til en nettbutikk som kanskje selger dette kitet billigere og som kan sende til norge? Har lett endel rundt, men finner ingen som sender hit som har DETTE kitet..
Ta kontakt med superstyling på tlf: 73965088. Fører alt fra Oddbjørnsmotor. Om du finner noen som selger Wings West billigere enn Oddbjørn og Superstyling så selger de med tap eller det er en kopi.
Morten
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
Nei dem sa ikke hvorfor.. Men går noe skeis har jeg vel loven på min side med kontoutskrifter og mailer? Og det er jo ikke mitt ansvar hvis noe skulle gå galt uansett?
Er det forresten noen som har no mer kjennskap til dette kitet? Er det enkelt å sette på? Og hvor mye må jeg regne med å bruke på lakkeringa?
Det finnes for mange useriøse leverandører på marked. Jeg sier ikke at denne er useriøs, men man må ha litt betenkeligheter når firmaet ber om forskuddsbetaling (skyver all risiko over på deg som kunde), og når de oppgir en leveringstid på 2-6 uker. Firmaet må kunne gi en mer eksakt leveringstid. Enten er varen på lager eller så må den produseres.
Ser også at noen av frontene til Büthe Motorsport (Tror det er konkurs, ble tidligere advart på nettet i norden, flere klubber hadde problemer med at meldemmene ikke fikk hva de hadde betalt for) er anonsert på siden.
Det tok 9 mnd. for å levering av fronten som var dårlig utført og hadde transportskader.
Mitt råd er å ikke å betale på forskudd. Går firmaet konkurs sitter du som kunde igjen med å dekke tapet på det du har bestilt
Büthe Motorsport er ikke konkurs, han har bare skiftet navn.
Jeg ville heller ikke godtatt å betale på forskudd. Ville heller ha bestilt i fra feks usa
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Ellers så er det fordi han fant ut at han hadde et dårlig rykte, og burde gjøre noe med det..
Det som er skremmende er jo at han fortsatt lager styling..
EspenSort92 wrote:
Vidar wrote:Büthe Motorsport er ikke konkurs, han har bare skiftet navn.
Det er vel pga. konkursen han har byttet navn....
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
11' Mazda 6 GH stv 2,2 sport Black Mica
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
Ja jeg skulle gjerne ha bestilt fra USA, men finner ingen nettbutikker som selger DETTE kitet OG som sender til Norge.. Finner heller ingen av disse på eBay... Noen tips?
Det er enkelt å regne ut frakt prisen på et body kit hvis du vet størrelsen på pakken..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
det blir volumregning på stylingpakkene siden pakkene ikke er i standard form, og volumprisen til jetcarrier er rimelig høy. Bestilte eksosanlegg som kom i en "sykkeleske". Altså ca 120/50cmx90. eller noe i den duren. Ca 1,5 meter lang og ca 70-90 høy og ca 30-40 cm tykk. Den esken kostet 2300 å få sendt. Vekten var på 18kg
Last edited by m1chael on 19 Jan 2005, 21:10, edited 1 time in total.