Men råd kommer du med...LoKi wrote:Moskenes, Røst, Værøy - samma det vel
Lenge siden jeg har bodd der oppe, så jeg husker ikke hvor alle disse fergene går.

Moderator: Styremedlemmer
Men råd kommer du med...LoKi wrote:Moskenes, Røst, Værøy - samma det vel
Lenge siden jeg har bodd der oppe, så jeg husker ikke hvor alle disse fergene går.
At man ikke husker navnet på fergekaier er vel ikke så veldig relevant for det2re wrote:Men råd kommer du med...LoKi wrote:Moskenes, Røst, Værøy - samma det vel
For få dager til turen i utg. punktet om man har tenkt å slappe av og kose seg litt, så å bruke en ekstra dag på en tur til Røst blåser vel det meste...tness wrote:Det er mulig å ta bilferga Røst te Røst, men man er ganske stuck der og det er jo rare veistubben å kjøre rundt på øya. Men sekkert artig for de som bor på Røst at en drøss med MX-5'er cruiser rundt på øya
alexj wrote:Blir først en overnatting på Fauske (Torsdag)
Så ankommer vi Svolvær fredag ettermiddag (ca) og har vår base i Svolvær by. En pdf med all info kommer så snart vi har alt klart
AlexJ
Så flott Geir!Geir wrote:Som ny medlem og vesteråling er det kjempeflot å registrere at det blir treff i Lofoten.2 timer herfra men har ikke vært i Lofoten på sikkert 15 år.Håper det passer inn med min jobbturnus slik at jeg får delta:-) Kjøreturen nordover er piece of cake