Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
det eneste skuffende er egentlig at med mindre turbo, større motor og e85 suppe, så er den overhodet ikke no sterkere fra bunn enn min 1.8 enten gjør de no rart, eller så har jeg hatt flaks..
men fett å se at fm skjønner at de må lage større oppsett
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Det som er bra er jo at FM har endelig har skjønt det. De presenterer liksom dette som en revolusjon mens Honda, Nissan, Subaru osv. miljøene har kjørt med 3" og store turboer siden 90-tallet med deretter effektuttak. Jeg er mest imponert over at de får så mye effekt ut av en T25 støpejernsmanifold nesten uten runnere. De har også gått for noe annet enn RC som lenge har vært forrige generasjons injektorer.
Klarer de å finne M8 bolter laget av unobtaium som ikke strekker seg blir jeg imponert. Om det blir slike problemer så er det veldig behagelig å ha FM i ryggen da de alltid stiller opp når det er problemer.
Støpejernsmanifolden er vel okei nok hvis man er ute etter noe som er litts diskrè og i teorien mer holdbar enn en med masse sveiser som kan sprekke, men forstår ikke hvorfor de ikke bare kan maskinere en V-bånd klemme i manifolden istedenfor den 4 bolts t25 flensen... Kan ikke strekke bolter når man ikke har noen.
Ny dyno med LS3 coiler. Benken klarte ikke å måle mer enn 420is lb/ft ~ 570 NM . Ganske bra trøkk til å være Michael Bolt-on-parts , inkludert deres nye bensinsystem: http://www.flyinmiata.com/index.php?dep ... r=04-46150