Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
t1r funker fint, mine ble litt tyggis på nordsløyfe kjøring på 1500kg bmw, men ellers greie dekk holder altfor lenge(2-3 sesonger med min bruk) er vel eneste negative. det tyder på at de er litt harde
har lyst å teste de federaldekka på bmwen selv nå, mens mxen fortsatt får r888 eller no sånt. Noen som har sett andre gromme dekk i 225/45/15 ? får man feks a048 i denne dimmen ?
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
R.S wrote:hørt at sharif er billigst på R888 i norge... har ikke undersøkt så nøye selv men
Er vel noen år siden Sharif solgte gateslicks?
Dekkonline.com er iallefall vesentlig rimeligere på stort sett alle andre dekk jeg har sjekket, og det med levering på dør.
Hvor har du tenkt å montere ? Montering og balansering kostet meg mye tid og penger sist gang da det er få dekk-shapper som har lyst til å montere når hverken dekk eller felg er kjøpt hos de.
tja...det er så mye forskjellige gatedekk på markedet at det hele er et eneste stort gjesp, spør dere meg....
Toyo Proxes TR-1 har jeg ihvertfall hørt skal være et bra dekk for mx.
Billig var de og, hos Dekkonline. (195/50/15)
1851,- levert på døra og 175 spenn å få de montert og balansert hos Ila dekk, rett oppe i gata.
*check*
(mangler bare clutsj, nå, så er jeg klar for sommeren )
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
arildh wrote:Hvor har du tenkt å montere ? Montering og balansering kostet meg mye tid og penger sist gang da det er få dekk-shapper som har lyst til å montere når hverken dekk eller felg er kjøpt hos de.
Dekkonline har levering/monteringsavtale (dekkene blir levert til verksted) med en god del verksted, så er bare å slenge med det i bestillingen...da koster ikke monteringen så mye.
arildh wrote:Hvor har du tenkt å montere ? Montering og balansering kostet meg mye tid og penger sist gang da det er få dekk-shapper som har lyst til å montere når hverken dekk eller felg er kjøpt hos de.
Sjappa jeg bruker nekter iallefall ikke.
De kunne hverken levere felgene eller dekkdimensjonen
nope-mx5 wrote:På MSM er 215/45-17 på kanten lovlig.
Er såpass langt vekk fra original rulleomkrets at jeg hadde styrt langt unna.
4.75% er ganske drøyt
-n
Nå skal du få lov til å svare meg på et par ting
1. Hva mener du med på kanten ulovlig. Enten er det lov eller ikke?
2. Og hvorfor ville du styrt unna? Er orginal rulleomkrets best ,eller er det fordi det er på kanten lovlig?
Sjåfør hos BjerkVoss Racing (lik oss på facebook)
-1999 1,6L "Gulliver"
-1994 1,8L Brg "BR01"
X 2004 Mazdaspeed MX-5 T.Grey "Diesel"
X 1998 1,6L Mx5 (grønn) "Mia"
NSK Medlem nr: 4319