Spørsmål om bodykit og forhandlere

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Carlim
0 RPM
0 RPM
Status: Offline

Post by Carlim »

Tenkte jeg kunne lage en slags kontrakt som sier at jeg herved binder meg til å betale ved varens ankomst e.l. Så er vi begge sikre på at det går som det skal. Og han har garanti for at jeg betaler. Er jo en skriftlig kontrakt :) Fra nå av tar jeg ingen flere sjanser... hehe
91BRG
4200 RPM
4200 RPM

Post by 91BRG »

EspenSort92 wrote:
91BRG wrote:Over halvparten av norske firmar som tar forhåndsbetaling gjør det av en grunn: Folk bestiller varer og når varen kommer så "har de ikke penger". Dermed sitter firmaet med en vare som de kansje ikke får selge.
Men man kan jo begynne å lure når leveringstiden er så upresis.....
Om kunden er villig til å betale ekstra i fraktutgifter(Sende kun kjøpers vare) så kan man garantere leveringstider om ikke noe uforutsett sjer.
carlim wrote:Tenkte jeg kunne lage en slags kontrakt som sier at jeg herved binder meg til å betale ved varens ankomst e.l. Så er vi begge sikre på at det går som det skal. Og han har garanti for at jeg betaler. Er jo en skriftlig kontrakt Fra nå av tar jeg ingen flere sjanser... hehe
Ta kontakt med Håvard på SuperStyling så er jeg sikker på att dere kommer til enighet.

Morten
Medl.nr.436
-00 Honda S2000

*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
Christian
500 RPM
500 RPM

Post by Christian »

Bruk Mastercard når du handler på nettet da får du en faktura på beløpet etterpå og det er lettere og ikke betale en regning enn og få tilbake penger .
Medlemsnr.:402
X 90 Miata
BMW 320i Coupe 24V
Carlim
0 RPM
0 RPM

Post by Carlim »

Hah! Smart tips ang. Mastercard. Skal huske det neste gang :wink:
Helguera
500 RPM
500 RPM

Post by Helguera »

om du har betalt med kort på internett og det er feil, kan du alltids ringe VISA og få dem til å kanskje ordne opp!

når det gjelder forskuddsbetaling for stylingsett så glem det, jeg bestilte fra topstyling.no , 10 000 kr, han nevnte aldri noe om forskudd, det tok flere måneder før stylingen kom, og når det endelig var framme kunne jeg betale. han ville ikke ha betaling før han hadde fått stylingsettet i butikken, glem det oddtullmotor.no sier. går ikke ann å betale forskudd for en slik vare du aldri vet når kommer.
Mx5 Roadster - Colour Consept
1996
EspenAndre
Moderator
Moderator
Medlemsnummer: 114

Post by EspenAndre »

Christian wrote:Bruk Mastercard når du handler på nettet da får du en faktura på beløpet etterpå og det er lettere og ikke betale en regning enn og få tilbake penger .
Skjønner ikke helt den der... det er jo kredittkort, når du har brukt det skylder du kredittkort-selskapet penger, ikke butikken....
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Carlim
0 RPM
0 RPM

Post by Carlim »

Nå er jeg letta. Har fått tilbake pengene mine på kontoen. Men det som er rart er at på konto-oversikten min står det verken at det har blitt trukket noe eller at det er satt inn noe. Akkurat som at ikke noe av dette tullet har skjedd :wink: Har ikke fått noe svar fra forhandleren pr.maill enda heller. Men det har ihvertfall ordna seg. Så, dere anbefaler meg å bestille fra superstyling? Sendte en mail forrige uke og de sa de kunne skaffe det. De skulle riktignok ha halvparten betalt på forskudd og leveringstid 2-6 uker her også. Var avhengig av om leverandøren hadde det på lager eller ikke.
EspenAndre
Moderator
Moderator
Medlemsnummer: 114

Post by EspenAndre »

Carlim wrote:Var avhengig av om leverandøren hadde det på lager eller ikke.
Da kan vel de sjekke det og så få betaling etter at du har fått vite med sikkerhet når det kommer.... og da bør de gå med på å betale alt tilbake om du ikke får det til avtalt tid....

synes nå jeg...
2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Post Reply