Sperre
Moderator: Styremedlemmer
Kaaz har sperrer.. til både 1.6 og 1.8 ihvertfall. bytter innmat.
Guru / flyin miata har torsen sperre til 1.8 huset..
Cusco og Mazdaspeed har sikkert også
Er vel ingen som har her i norge tror jeg, men alle skaffer nok, men da kan du jo iofs skaffe deg selv fra utlandet
Guru / flyin miata har torsen sperre til 1.8 huset..
Cusco og Mazdaspeed har sikkert også

Er vel ingen som har her i norge tror jeg, men alle skaffer nok, men da kan du jo iofs skaffe deg selv fra utlandet

-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
diffbrems/sperre?
Hei!
1. Jeg er i grunnen i samme "Bås" og poster inlegget mitt her jeg (OK?)
Jeg har også 1,6 1991 mod. og...:
Jeg ønsker sperre/brems for mer morro og for å bedre fremkommelighet på vinterstid....lurer på hvor jeg kan få dette på billigste/greieste måte...?
Hvilken pris ligger disse sperrene fra f. eks Kaaz på (eller de som ble nevnt over)???
Hvem er billigst/best...eller blir det best for meg å oppsøke en høgger å få ta i en der?
2.Forresten prata jeg med en fyr som mente det var noen i oslo som drev å ettermonterte diffbrems/sperre på biler som ikke hadde det fra før....han mente også det var billig (under 2000), men huska ikke hva det het eller hvor i oslo det lå. Har noen hørt noe om det? Bra/dårlig/pris? Også aktuelt med steder utenfor Oslo selfølgelig. Nevnte at det var noe verksted-greier som gjorde det og at de monterte noe lameller eller noe?? Høres kjent ut for noen?
Hilsen Daniel
1. Jeg er i grunnen i samme "Bås" og poster inlegget mitt her jeg (OK?)
Jeg har også 1,6 1991 mod. og...:
Jeg ønsker sperre/brems for mer morro og for å bedre fremkommelighet på vinterstid....lurer på hvor jeg kan få dette på billigste/greieste måte...?
Hvilken pris ligger disse sperrene fra f. eks Kaaz på (eller de som ble nevnt over)???
Hvem er billigst/best...eller blir det best for meg å oppsøke en høgger å få ta i en der?
2.Forresten prata jeg med en fyr som mente det var noen i oslo som drev å ettermonterte diffbrems/sperre på biler som ikke hadde det fra før....han mente også det var billig (under 2000), men huska ikke hva det het eller hvor i oslo det lå. Har noen hørt noe om det? Bra/dårlig/pris? Også aktuelt med steder utenfor Oslo selfølgelig. Nevnte at det var noe verksted-greier som gjorde det og at de monterte noe lameller eller noe?? Høres kjent ut for noen?
Hilsen Daniel
91 Miata 1.6, Hvit, AC, Glassrute i kallesje, Startknapp, Crome skiltplate bak, Flash to pass, Tectyl, GPS, Cadence høytt, Gule Koni m/ senkefjærer, Dual tip sport-eksos, GReddy turbo kit, Redstuff-klosser + EBC Turbogroove skiver, Medl. Nr.: 391
Som arildh nevner så er nok Torsen det beste alternativet, men om du ønsker en enklere løsning så kan Mazdaspeed-lsd'en være en mulighet:
http://www.shaneracing.com/srmiataSusp.html
Guru som FM selger koster vel over 1300$.
stian
http://www.shaneracing.com/srmiataSusp.html
Guru som FM selger koster vel over 1300$.
stian