Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei
Jeg lurer på om noen kan si meg hvor og hvor mye en soft top til min NA koster ferdig med alt ink.
Vet at det fins en hel haug for skjellige typer,men er åpen for forslag /tips av dere erfarene brukere..
Eneste kriterie er at jeg vil ha Tan kalesje på min Røde NA glass vindu eller ikke? vinyl eller stoff? ja håper på litt feedback her, på hva som er tingen innen for rimlighetens grenser (pris)
Kansje noen vet om noen som til og med kan montere denne kalesjen til en rim.penge bor i Grenland
Er også ute etter coilovers til min Na er det noen tips på hvor mye disse bør koste og hvilken type?
Raceland? Koni? ... Kansje noen har noen liggende gi en lyd
Mvh Svein
Jeg ville gått for en stoff kalesje fra Cabrioworld og strammevaiere derfra, og en rainrail fra duetto motors. Rainrailen koster litt mer, men den morkner ikke, så den vil aldri lekke med mindre man gjør no skikkelig gæli. Om du ser på glassrute ville jeg gått for non zip, da får du en kalesje med vindu som er ganske lik den som står på NB originalt. Krever littegranne mods på selve ramma til kalesjen (noen stropper som skal på innsiden), men det bruker følge med instruksjoner på det.
Om du trenger hjelp til å bytte, så er det noen her på forumet som gjør det, bl.a. jeg Men jeg holder til i Lørenskog da..
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
det er den kombinasjonen jeg mest sannsynlig ender opp med på min egen når den begynner bli klar for det igjen..
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Eg ville kjøpt ifra cabrioworld med ferdig festet rainrail, den er god nok, og vil spare deg for utrolig mye arbeid, å montere rainrail er halve monteringsjobben,,
tvert imot, har bare gode erfaringer med å la rainrail være løs. MYE lettere å få på plass under lista osv. når oppdatert verkstedmanual hos Mazda ryktes å si at rainrail ikke skal nagles fast i kalesjen likevel, så holder jeg meg til det.
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
Ja det er en jungel av alternativer ,så kommer frakt,moms (toll)
Da havner vi vel innenfor 10.000ca da
Det må da være en god investering før sola setter inn for fullt
Takker igjen for hjelpen
Mvh
Svein
Sist jeg snakket med TurboLag, så ga han meg pris ferdig montert.
Synes han skal gjøre det her også
(Og med tanke på å få fiksa opp bromdongen du har på verkstedet, så bør du kanskje markedsføre deg med softtop-salg inkl montering, med prisliste over de forskjellige typene )
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Hey
Det høres bra ut kom med pris på hele greia ,så kommer mxén i en forykende fart til Lørenskog...he he
Blir borte en mnd fra i morgen ,men etter det så er det bare og hive seg rundt
Må jo få kjerra klar til noen solfylte dager...
Mvh Svein